Het klinkt echt super grappig . Mijn man is van de week aan het oefenen geweest om rens z’n eigen naam te laten zeggen. Hij maakt van Rens van zante: rent aaaante en dan is hij hlemaal trots op zichzelf.
En ik op hem.
groetjes Ramona
Het klinkt echt super grappig . Mijn man is van de week aan het oefenen geweest om rens z’n eigen naam te laten zeggen. Hij maakt van Rens van zante: rent aaaante en dan is hij hlemaal trots op zichzelf.
En ik op hem.
groetjes Ramona
Schattig hè! Kun je nagaan hoe trots we zijn als ze straks ook nog eens hun naam kunnen schrijven Erik heet volgens hemzelf “Elik”. Z’n achternaam zijn we nog niet aan begonnen, maar kunnen we wel eens gaan oefenen.
Groetjes,
M
haha wat schattig zeg! Joey noemt zichzelf Jonge! Als hij op zijn looptfietsje rijd roept hij kaaaant jonge aan! oppe moker (aan de kant, Joey komt er aan op de motor!)
Groetjes Anouk
Wat schattig he dat ze hun eigen naam zeggen. Erg knap van Rens dat hij zijn voor en achternaam kan zeggne. Tim kan het al een tijdje, maar ja die heeft ook wel de makkelijkste naam die er bestaat. Achternaam hebben we hem nog niet geleerd.
Groetjes,
Sandra