Ja vind het ook vreemd dat hij dit doet tijdens het ziek zijn, dat zou je niet verwachtten. Nou moet ik zeggen dat hij nogbest wel speelt hoor ondanks dat hij ziek is en dan ook nog wel vrolijk is. Alleen vind hij niets lang leuk en is aankleden/eten/slapen drama op dit moment. Maar ja dat aat dan wel weer over. Eten maak ik me niets zo druk over, als hij echt honger heeft eet hij wel, drinken zit ik meer achteraan maar met weinig resultaat helaas. Hoop dat hij snel opknapt van die kuur.
Was trouwens ook wat, ik naar de dokter met hem. Ik me druk maken dat die dokter me waarschijnlijk een aansteller zou vinden. Hadden we een invaller. Die wilde in de eerste instantie er niet eens naar kijken. Want kinderen zijn nou eenmaal verkouden en dat gaat vanzelf weer over zei hij. Ik heb tegen hem gezegd dat ik niet voor niks kom en dat die hem iig wel even kon nakijken. Had die dubbele oorontsteking en een fikse luchtweginfectie. Hoezo overbezorg? dat jochie had gewoon pijn. Echt die dokters kun je wel wat doen af en toe! Maar goed zal nu wel snel beter gaan.
Groetjes Ramona