Rens word

Grote broer! Totaal niet verwacht want ik had de hele week al het gevoel ongesteld te moeten worden. Moest het maandag worden maar was de laatste tijd sowieso onregelmatig. Vandaag een test gehaald onder het mom van als ik zie dat ik niet zwanger ben zal het wel doorzetten. En ttoen verschenen er twee streepjes… Dacht dat ik gek werd. We zijn echt superblij na 9 maanden klussen. Alhoewel moet zeggen dat we dat de afgelopen maand maar een keer hebben gedaan zo zat waren we het. Maar goed ben nu waarschijnlijk ongeveer 4,5 week zwanger. Nu hopen dat alles goed gaat.

groetjes Ramona

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Wauw, wat goed. Gefeliciteerd! Helemaal omdat jullie al zo lang proberen. Lekker op je roze wolk zitten en ik hoop dat het een supermooie 9 maanden gaan worden!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Ow wat een geweldig nieuws!
Van harte gefeliciteerd!
Geniet ervan.

Sarah en ik wensen jullie een héle fijne zwangerschap, in goede gezondheid!!

Dikke x

Lilypie First Birthday tickers

Ik sluit me bij de rest aan wat een goed nieuws en wat een verrassing ook!!! Gefeliciteerd

Gefeliciteerd!
Lekker genieten hopelijk zonder te veel kwaaltjes.

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Wat een goed nieuws!
Gefeliciteerd.

Gr Patries

Wat super dat je zwanger bent, gefeliciteerd.

Ik dacht trouwens dat je op het zwanger forum had gepost dat je wel weer ongesteld geworden was. Hoe dan ook heel erg fijn dat het gelukt is en geniet ervan.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Derde Ticker

Lilypie In verwachting Ticker

He 1 keer is genoeg he, gefeliciteerd meid.

Groetjes,

Michèle

Wat een geweldig nieuws! En wéér een zwangere erbij, het wordt straks weer druk op het babyforum! Wat fijn dat het is gelukt op een moment dat je het niet verwacht had. Misschien lag er te veel druk op en duurde het daardoor wat langer? Maar dat maakt allemaal niks uit, 1x kan inderdaad genoeg zijn! Gefelicieerd meid, ik ben hartstikke blij voor jullie! Geniet ervan!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie Third Birthday tickers

gefeliciteerd en geniet van je zwangerschap!
Groetjes Maaike

Groetjes Maaike, mama van Nicky en Bob

Lilypie Derde Ticker" border=0>

Wauww weer een zwangere erbij!

Gefeliciteerd meid, en geniet er lekker van!

Liefs, Melanie

Ah, hier is het topic! Ik had inderdaad nog niet gereageerd… gelukkig, ik ben nog niet ZO vergeetachtig…

Nou, nogmaals (zie topic over de echo’s) Gefeliciteerd!! Super joh!

Liefs

Lilypie In verwachting Ticker

Wat leuk! Van harte gefeliciteerd! Lekker genieten!

Groetjes Anouk

Wauw, gefeliciteerd~!!!
Super leuk! Geniet ervan,

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Bedankt allemaal voor jullie lieve reacties. Zit hier nog lekker op m’n roze wolk te zitten. Ben wel supermisselijk maar dat gaat ook wel weer over, ben hartstikke blij dat ik zwanger ben. We wilden er liever niet te veel leeftijdsverschil tussen laten, Rens is ongeveer 2,5 als ik uitgerekend ben(als alles natuurlijk goed blijft gaan) en dat is meer verschil als we graag gezien hadden maar toch ook niet zoveel dat ze later niet samen zouden kunnen spelen.
@ Sandra Had niet geschreven dat ik het was geworden zeg, maar dat het nog steeds niet raak was. Was het in de vakantie geworden terwijl ik toen echt het gevoel had zwanger te zijn. Nu dacht ik echt niet zwanger te zijn en ben het dus toch. Ook wel een beetje zelfbescherming denk ik want doordat ik steeds zo onregelmatig was ben ik wel vaker teleurgesteld. Dus heb ik de misselijkheid voor ongesteldheidsbuikkramp aan gezien. Heb gister de test ook echt gedaan met het idee van als ik zie dat ik niet zwanger ben dan zet het vast wel door. Kon het niet geloven. en als ik eerlijk ben nu ook nog niet echt. Hoe is het met jou eigenlijk?

groetjes Ramona

Ik zag de titel ik denk : zal het zijn wat ik denk… En ja hoor SUPER GOED NIEUWS!! Hoop en duim dat alles goed mag gaan … en dat je lekker mag genieten.

Lieve groetjes

super!!! Gefeliciteerd!!!

before you judge me, try hard to love me

Wauw… ben echt blij voor je!
Geniet van het kleine wonder in je buik…

Greetzz Cora

Gefeliciteerd! Wat een goed nieuws zeg!!

Groetekes, Sje

Bedankt allemaal. Het idee is inmiddels een beetje geland hier. Was echt een beetje van m’n padje af dit weekend. de spanning van de afgelopen tijd kwam eruit en ik kon het nog niet echt geloven. Durf er nog niet echt op te vertrouwen dat het allemaal goed gaat. Maar dat had ik met Rens ook, ging pas echt genieten na de eerste echo.

groetjes Ramona