Rens vandaag voor het eerst naar de peuterspeelzaa

Vandaag mocht mijn kleine grote ventje voor het eerst naar de peuterspeelzaal.
Het is hartstikke goed gegaan, hij ging gelijk spelen. Hij heeft helemaal niet gehuild bij het afscheid.
Toen we hem weer gingen halen waren ze nog aan het buiten spelen. Hij was druk rondjes aan het rennen om de zandbak met een paar andere kindjes. Toen hij ons in de gaten kreeg vond hij het wel weer mooi geweest en wilde hij wel mee naar huis. Eerst moesten ze nog in de kring om dag te zingen. Toen wilde hij wel meedoen maar hij wilde wel graag op schoot. Hij gaf wel aan dat hij het leuk gevonden had.
Thuis heeft hij snel een broodje gegeten en nu ligt hij in coma. Hij was echt helemaal gesloopt.
Ben blij dat het zo goed gegaan is.

groetjes ramona

wat goed Ramona! Maar jullie mogen wel buiten bij ze gaan kijken? wij niet juist omdat de kinderen dan naar huis willen.
vorige keer ging iemand wel daar staan dus iedereen uiteindelijk
en daardoor ging er een kindje heel hard huilen terwijl ze nog aan tafel moesten voor het afscheid…
wat doet Rico: meehuilen
fijn dat hij niet huilde bij afscheid! hoe ben jij gegaan? huilend?
en hoe ben jij de dag doorgekomen?
ik keek met regelmaat op de klok

he wat super zeg, fijn dat het zo goed is gegaan. leuk ook dat hij zelf ook aangeeft het leuk te hebben gehad. lindsey is idd ook echt helemaal gesloopt als ze daar is geweest.

Lindsey gaat sinds kort ook naar de psz, gaat gelukkig ook erg goed. maargoed zij is hiervoor ook ruim een jaar op het kdv geweest dus is wel wat gewend. maar ook wij mogen echt niet gaan kijken ivm dat kindjes idd wegwillen.

liefs,
Rinske

Wat fijn dat het zo goed ging!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Hier mag je idd ook niet gaan kijken. Maar ze gaven aan dat het beter was om hem voor 11.30 op te halen zodat hij de eerste zou zijn. Wij waren er om 11.25 en normaal zouden ze dan al in de kring moeten zitten zodat om 11.30 de ochtend afgelopen is. Maar nu waren ze dus nog buiten en daar komen wij precies langs als we hem halen vandaar.
Hij heeft tot 15.30 geslapen, heerlijk. Ik had er zelf eigenlijk niet zo veel moeite mee om hem daar te laten. Ik had wel zo iets van wat word hij toch groot. Hij gaat sowieso 2 dagen naar een gastouder en zondags gaat hij naar de creche als wij naar de kerk gaan. Hij is dus ook al wel wat gewend en dat scheelt wel denk ik. Toen hij uit bed kwam vroeg hij of hij weer naar de kindjes mocht. Goed teken vind ik. Maar 2 ochtendjes per week vind ik wel genoeg.
Hij gaat op de dagen dat ik werk dus de gastouder brengt en haalt hem. Wel jammer dat ik er dan zelf niet zo veel van mee krijg. Maar ik vind het nog te veel om hem 2 hele dagen en 2 ochtenden weg te doen. Vind het nog veels te lekker om met hem te tutten als ik vrij ben.

groetjes Ramona

Fijn om te horen dat hij het goed naar zijn zin heeft gehad.

Danielle is geboren op 7-1-2010

Super dat het zo goed is gegaan! Lijkt me een prettig gevoel voor de volgende keer…

Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Pregnancy tickers