Rens moest vanmiddaag ook weer naar het cb.
Hij weegt nu 12.150 gram en is 86 cm lang. Krijg steeds opmerkingen dat hij wel erg stevig is, maar volgens het cb is hij voor z’n lengte wat aan de lichte kant.
Hij maakte gelijk indruk door met al het speelgoed aan de haal te gaan en alle laden open te trekken, ondernemend genoeg dus.
Alles was eigenlijk goed tot mijn verbazing slaagde hij zelfs voor de blokjestest.
Ik had hem eigenlijk nog nooit zien stapelen dus was een paar weken geleden daar al een beetje mee gaan oefenen met hem. Nou dat deed hij dus mooi niet. Hij vind het leuk om torens om te gooien en om de blokken in en uit de ton te doen, maar stapelen ho maar. Nou vanmiddag zat hij dus met een stalen gezicht blokjes te stapelen. De grapjas.
Verder moest hij nog een bal van de grond oprapen zonder te vallen en dat ging ook best.
Voor de volgende afspraak met 2 jaar krijg ik een oproep, maar ze gaven al aan dat het ongeveer met 2 jaar en 2 maanden zou zijn omdat ze een achterstand hebben. Ik vind het best hoor, dat hele cb interreseert me niet zo erg. Maar goed je zou toch zeggen dat ze in een half jaar tijd zo’n achterstand toch best zouden moeten kunnen wegwerken zeker op zo’n klein dorp als hier.
Maar goed hij is weer goedgekeurd.
groetjes Ramona