Van de week ben ik me eigen lam geschrokken. Ik was de keuken aan het opruimen en Rens was in de kamer aan het spelen(kan hem zien vanuit de keuken)
Meneer was bezig zijn speelgoed uit de kast te halen en het er weer terug in te doen. Erg leuk spelletje vind hij. Kijk ik wat hij aan het doen is zie ik toch die kast omver gaan! Hart zat in m’n keel van schrik. Was te laat om hem tegen te houden dus de kast lag echt bovenop Rens. Hij heeft een ladekastje waar z’n speelgoed in zit. Is hij natuurlijk aan een lade gaan hangen en heeft zo de hele kast omver getrokken. Nooit over nagedacht dat dat zou kunnen gebeuren.
stond nog een plant op die net water had gehad dus Rens zat ook nog helemaal onder de natte aarde. Hij huilde maar een klein beetje en had wonder boven wonder helemaal niets. Zelfs geen blauwe plek. Hij kon wel gelijk in bad en daar was ie minder kapot van. Daarna heb ik zelf een potje gebruld was zo geschrokken.
Marco heeft gelijk toen hij uit z’n werk kwam de kast aan de muur vastgeschroefd zodat dit niet meer kan gebeuren.
Voor alle mama’s met ladekastjes in huis maak ze aan de muur vast, daar had deze domme mamma niet aan gedacht!
groetjes Ramona