Ben weer een paar eurootjes lichter. Rens zat al een paar dagen zo aan z’n schoenen te plukken dat ik voor de zekerheid maar even z’n voeten heb laten opmeten. En id na amper 2,5 maand alweer nieuwe schoenen terwijl hij de vorige keer toch echt ruim een centimeter ruimte had. Rens kan ook echt niet op schoenen van de scapino/bristol oid lopen die zijn echt veels te stug die krijg ik niet eens goed aan bij hem. Hij heeft ook echt nog van die bolle babyvoetjes en een vrij hoge wreef.
Ik moet dus ook echt alle schoenen bij een goede schoenspeciaalzaak kopen. Hij kan ook geen goedkoper paar voor het buitenspelen hebben en sportschoentjes zweet hij heel erg in. Ik was 108 euro kwijt voor een paar open en een paar dichte schoenen en dat was in de uitverkoop. Veel keuze had ik niet. Ze verkopen er best veel merken maar alleen de schoentjes van track style passen hem goed.
De dichte scoentjes zijn dezelfde die hij al had want anders moest ik iets uit de nieuwe collectie nemen en dat waren echt al winterkleuren. Ik vind ze trouwens wel superleuk, het zijn camelkleurige hoge moccasins met witte accenten.
De sandalen zijn grijs met oranje en ook superstoer. Ik had eerst andere maar was even verder gaan shoppen en toen zag ik dat steeds zijn kleine teen er aaan de zijkant uitpiepte dus toen heb ik ze gelijk maar even geruild. Deden ze gelukkig niet moeilijk over, hij heeft ze net maar een half uurtje in de buggy aangehad. helaas waren de sandalen die hij nu heeft gelijk 20 euro duurder.
Maar goed ik vind goede schoenen wel belangrijk. Jammer dat ze zo duur zijn.
groetjes Ramona