Rens moest alweer nieuwe schoenen

Ben weer een paar eurootjes lichter. Rens zat al een paar dagen zo aan z’n schoenen te plukken dat ik voor de zekerheid maar even z’n voeten heb laten opmeten. En id na amper 2,5 maand alweer nieuwe schoenen terwijl hij de vorige keer toch echt ruim een centimeter ruimte had. Rens kan ook echt niet op schoenen van de scapino/bristol oid lopen die zijn echt veels te stug die krijg ik niet eens goed aan bij hem. Hij heeft ook echt nog van die bolle babyvoetjes en een vrij hoge wreef.
Ik moet dus ook echt alle schoenen bij een goede schoenspeciaalzaak kopen. Hij kan ook geen goedkoper paar voor het buitenspelen hebben en sportschoentjes zweet hij heel erg in. Ik was 108 euro kwijt voor een paar open en een paar dichte schoenen en dat was in de uitverkoop. Veel keuze had ik niet. Ze verkopen er best veel merken maar alleen de schoentjes van track style passen hem goed.
De dichte scoentjes zijn dezelfde die hij al had want anders moest ik iets uit de nieuwe collectie nemen en dat waren echt al winterkleuren. Ik vind ze trouwens wel superleuk, het zijn camelkleurige hoge moccasins met witte accenten.
De sandalen zijn grijs met oranje en ook superstoer. Ik had eerst andere maar was even verder gaan shoppen en toen zag ik dat steeds zijn kleine teen er aaan de zijkant uitpiepte dus toen heb ik ze gelijk maar even geruild. Deden ze gelukkig niet moeilijk over, hij heeft ze net maar een half uurtje in de buggy aangehad. helaas waren de sandalen die hij nu heeft gelijk 20 euro duurder.
Maar goed ik vind goede schoenen wel belangrijk. Jammer dat ze zo duur zijn.

groetjes Ramona

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

O, jee!! Dat is waar ik ook bang voor ben, dat hij zo uit zijn schoenen is!!
Zeker nu hij 2 paar heeft voor de zomer.

Balen! Het enige is leuk, dat je weer nieuwe schoenen uit mag zoeken
Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

hahahhahahaha, dan kunnen wij elkaar de handen schudden , al ben ik bang dat Bo er nog sneller uit is!! Ik had eind april schoentjes gekocht voor Bo, maat 22. hij kon nog niet lopen maar goed, het kdv vroeg er om ivm kruipen buiten.
Na een maand toen Bo dus echt op het punt stond om te gaan lapen, dachten we, laten we even checken, want het duurde vrij lang voor ons gevoel van zijn eerste stapjes los , tot het echte lopen. Zijn voeten dus weer laten meten (in een dure zaak, niet normaal, maar dan wisten we zeker dat het goed was) en ja hoor, meneer ws een hele maat gegroeid!! hij had nu maat 23!! Ok, dat kan gebeuren zeiden ze, maar dat gebeurde niet vaak, en zou ook niet weer gebeuren. Nou ok dan, dus nieuwe sandaaltjes en nieuwe schoentjes gekocht voor Bo eind mei. In maat 23.
Vorige week pasten ze gewoon goed, met meer dan genoeg ruimte, maar gisteren keek ik er naar (had sandaaltjes aan) en ik twijfelde…zag ik het wel goed??? vanmorgen was het nog erger, zijn grote teen piept eropeens voor een deeltje er over heen!!! Zijn voeten zijn dus weer een maat gegroeid!!! Hij past maat 23 dus ook niet meer!!! Hij heeft dus nu maat 24!! Weer in iets meer dan een maand tijd he!! Pfff , ach ja hij groeit goed, en daar ben ik blij van, maar vraag me wel af of dit normaal is, en of hij niet maatje 50 ofzo uiteindelijk gaat krijgen!!

liefs woezel

Tja hier idemdito.

Mijn zoon word over ruim een maand 3 jaar en heeft al maatje 30.
Hij had een 1,5 maand terug nog maat 29.

voeten groeien nu eenmaal snel.
Maar we hebben hier allemaal grote voeten dus is het normaal.
Het kan zijn dat hij bij maat 48 49 stopt aangezien hij voor later ook nog eens 2m06 a 2m07 word geschat hihi.

Hij had met zijn 2de verjaardag maatje 27/28 en nu dus maatje 30,maar dat zal denk ik ook niet lang duren.

Terwijl de meeste kindjes van zijn leeftijd nu in maatje 26/27 zitten hihi.

Het ene kindje groeit wel natuurlijk sneller dan het andere en dat zie je dan ook wel heel goed,want hij is ruim 1,5 kop groter dan zijn leeftijdgenootjes.
Best lastig als ze zo hard gaan he.

En ja goede schoenen zijn nu eenmaal duur.

Bianca mv Nicky en Mika Dani 16-08-2007

Bij Tim is het heel wisselend. In de ene maand zit hij wel een paar maanden en in de andere maat is hij er na 1 maand al uitgegroeid. Erg wisselend, het zijn echt groeispurts die ze af en toe maken en dan staat het weer even stil.

Het kan dus best dat Bo soms al snel uit zijn schoenmaat gegroeid is.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Derde Ticker

ja vorig jaar en dit jaar weer in het voorjaar een groeispeurt. niet normaal. in mei leggen alle vogels een ei en de voeten schieten uit de schoenen.

x Floss