Rens koninginnedag geweldig vond

Heb vandaag een super leuke dag gehad met Rens. Hier in het dorp was een grote rommelmarkt georganiseerd door de kerk. Mijn man zit in de commissie die dat regelt en Rens wilde heel graag naar z’n papa want die had hij deze week nauwelijks gezien door de drukte die de voorbereiding van zo’n markt geeft.
We zijn er de hele dag gebleven omdat ik geen zin had in scenes vandaag. We hebben lekker over de markt gewandeld en daarna heb ik mooi een luie stoel opgezocht en lekker mensen gekeken.
Rens was druk in de weer met oa papa helpen en overal zooi vandaan slepen(die ik dan weer terug kon brengen haha)
Op een gegeven moment zag meneertje een hobbelpaard en daar is hij de rest van de dag zo’n beetje zoet mee geweest.
Eigenlijk wilde ik die niet kopen voor hem omdat hij al best wel veel groot speelgoed heeft. Heb hem er dus uitgehaald en ben doorgelopen. Maar toen hij dat ding later weer zag wilde hij het toch wel heel graag hebben. Hij zei: “hobbeltje hebben mama alsjeblieft mama graag mama”. Vond het heel grappig klinken zker omdat hij echt pas net 3 weken bezig is met zinnen maken. En Rens vraagt eigenlijk nooit of hij iets van speelgoed mag hebben als we in een winkel zijn ofzo. Dus dat ding toch maar gekocht. Hij zei gelijk netjes "dankjewel mama blij mama. Echt zo lief.
Overigens zou een aanbouw hier onderhand geen overbodige luxe zijn want uiteindelijk heeft hij veel meer speelgoed gekregen dan de bedoeling was.
De buit van deze dag:
-hobbelpaard
-strijkbout
-strijkplank
-gereedschap
-kassa
-duplo
-poppenwagentje met een beer

De strijkplank en de poppenwagen heeft hij gekregen na afloop van de markt omdat hij er de hele tijd mee liep te spelen. Mijn man vind zoiets meer voor meisjes dus wilde ik dat niet kopen. Maar goed nu kon ik anderen de schul;d geven haha. En Rens is er blij mee. En mijn man vind het nu ook wel grappig. En zo’n fase gaat vanzelf over dat ze spelen met meisjes speelgoed.

groetjes Ramona

Wat goed dat Rens zo genoten heeft (en jij ook zo te horen!). Het was ook heerlijk weer en een perfecte dag voor de rommelmarkt.
Enne, dat “meisjes” speelgoed voor een jongen vind ik ook alleen maar leuk!

Ach je moet eens weten waar mijn broertje allemaal mee speelde met twee oudere zussen

Enne morgan krijgt ook nooit veel in de winkel maar als er inderdaad zo;n smeekbede uitkomt weet ik meestal dat het een goede koop zal zijn en dan inderdaad dat verzuchtende oh dank je we daarna, daar doen we het voor

Groetjes,

Michèle

Klinkt als een heerlijk dagje! En joh, wat is er mis met ‘meisjesspeelgoed’. Ze worden echt niet homo ofzo van spelen met een strijkplank hoor

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

ik heb er totaal geen moeite mee dat Rens met meisjes speelgoed speelt. Mijn man vind het iets minder maar hij snapt ook wel dat je daar geen homo van word ofzo.
Rens is op het moment heel erg bezig met mama helpen en mama na doen en daar past meisjesspeelgoed nu eenmaal bij. Maar als Marco aan het klussen is komt Rens net zo goed met z’n gereedschapskist aansjouwen.
Het hobbelpaard is een schot in de roos hij is er echt uren mee bezig. Vanochtend wou hij het meenemen naar de kerk. Ik gaf aan dat dat niet kon omdat het niet mee kan op de fiets. Zegt hij doodleuk: “Lopen mama, dragen kan wel” Heerlijk die logica van hem.

groetjes Ramona

Wat fijn dat hij er zo van genoten heeft.

Groetjes,
Sandra

quote:
ik heb er totaal geen moeite mee dat Rens met meisjes speelgoed speelt. Mijn man vind het iets minder maar hij snapt ook wel dat je daar geen homo van word ofzo.

groetjes Ramona

Was ook maar een geintje hè

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers