Rens in z'n nieuwe bedje slaapt

Sinds zaterdag slaapt Rens in een eenpersoonsbed en dat gaat harstikke goed. Hij komt er echt niet uit maar roept ons als hij wakker is. nou kwam hij vanochtend om 5.45 en dat vind ik echt te vroeg. Heb tegen hem gezegd dat alle kindjes nog slapen en dat hij ook nog moet slapen. slapen heeft hij niet meer gedaan maar hij heeft netjes tot 7.00 uur in z’n bed zitten spelen met z’n knuffels. Slaapzak is ook gelijk uitgegaan en dat vind hij ook best. Hij blijft netjes onder z’n dekbedje.
Hij heeft trouwens een hele nieuwe kamer maar daar zal ik van de week wel even foto’s van plaatsen als ik wat meer tijd heb. En ook van onze niewe wc en badkamer. Nou de babykamer nog en dan is ons huisje eindelijk af. Nou ja voor dat de kleine komt dan. Van het najaar staat de zolder nog op het programma en de buitenboel moet ook nog geschilderd. Maar ik ben er nu wel klaar mee.

groetjes Ramona

Wat super dat Rens zo netjes in zijn bedje blijft liggen. Ben erg benieuwd hoe het geworden is, dus we zien graag de foto’s

Groetjes,
Sandra

Goed van Rens!

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Fijn zeg, dat Rens zo netjes is blijven liggen!
Jullie hebben hem dus gewoon een eenpersoonsbed gegeven (denk dat wij dat ook gaan doen)?

Nu nog wat langer slapen, Rens

Liefs, Anne

Lilypie Third Birthday tickers

Wat goed van Rens! En kom maar door met die foto’s inderdaad

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers