Rens erg verwend is door de sint

Hier hebben we gisteren sinterklaas gevierd. Voor Rens was het de eerste keer en het was heel geslaagd.
Hij heeft een garage, een houten puzzel, rugtasje,gereedschapssetje, snacksetje voor bij z’n keuken, koffertje en een kleurboek gehad.
wij hebben de buurman hard op de deur laten bonzen. Rens vond het super. Ik had alle kadootjes los ingepakt(gereedschap waren wel zes pakjes) en meneer wist niet hoe snel hij het moest uit pakken. Hij gooide het gelijk aan de kant om het volgende uit te kunnen pakken.
Daarna gingen we gourmetten met mijn schoonouders en zwager. Daar heeft Rens weinig van meegekregen want die was veel te druk met z’n garage en puzzel.
Het viel gelukkig erg in de smaak. Heb geen kind aan hem gehad vandaag zo druk is hij met z’n nieuwe speelgoed. Hij wist vanochtend nog precies wat hij gekregen had. Zowieso vind ik dat het op het moment cognitief heel snel gaat met de ontwikkeling.
Ben van de week begonnen met puzzelen met hem en de puzzels die hij had kent hij nu al uit z’n hoofd. Had nog een hele grote houten puzzel leggen(dacht dat hij daar nog niet aan toe was), die heb ik nog maar snel ingepakt kan hij daar z’n hersens op kraken.

groetjes Ramona

Wat fijn dat het zo leuk was! Leuk als ze het zo meekrijgen hè?! Wij hebben het vanmiddag gevierd; hectisch, maar ook heel geslaagd. Op naar volgend jaar!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Fijn dat Erik het ook leuk vond. Ja hectisch is het wel. Rens heeft vanmiddag wel 4,5 uur geslapen, die was helemaal gesloopt. ik vind het geweldig om die kleine verukte snoetjes te zien.

groetjes Ramona

4,5 uur??? Jeetje, dan was hij zeker wel moe. Erik was gewoon weer om 6.15 uur wakker vanochtend, dus dat viel tegen Hij is nu lekker met z’n nieuwe speelgoed aan het spelen.

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Leuk he, al die blije kindertjes weer Hier ook erg verwend!!

Wij hebben het vrijdagavond al gevierd.
Vóór het eten alvast voor de kinderen 1 pakje gegeven. (zogenaamd kwam zwarte piet die alvast brengen toen opa TOEVALLIG even naar de wc moest )

Toen was de spanning er alvast een beetje af en konden we rustig eten.
En toen het eten was opgeruimd kwam de rest van de pakjes!
Oei, een kamer vol!

We doen het altijd zo dat iemand een pakje krijgt, uitpakken en dan een pakje voor iemand anders pakken.
En zelfs de jongste deed goed mee

Hier was de buit, voor de oudste:
Een blokfluit, een kassa, een Thomas trein van megabloks (die op duplo past), een view master van Thomas de trein en een puzzelboekje van thomas de trein.

voor de jongste:
Littlepeople speeltuin, ‘speel en leer igglepiggle’ van de droomtuin, een poppenbuggy, poppenkleertjes en een houten puzzel.

Zaterdag hebben we geen kind aan ze gehad hele dag lief gespeeld.

Enne ook papa en mama zijn goed verwend

Ja hier ook een dame die ontzettend verwend is, en die het allemaal even teveel werd, ik denk zelf eigenlijk dat ik pakjes avond op Zaterdag had moeten doen, maar dus niet gedaan maar op Zondag! Nou ja ook goed, maar toch! Ze heeft wel 6 DVD’s gehad met Nederlands er op! Een koks uitrusting, my little pony, zwempak, verkleed spullen, 2 pyamas, stickers, en nog veel meer zooi waar ik nu even niet op kom, oohh ja en ook nog een rugtas voor school! Nou dus helemaal happy, maar enorm “overwhelmed” (weet echt niet meer wat het in het Nederlands is) Ze vond het geweldig, want in de ochtend hebben we de sint hier ook nog gezien, Dat was wel heel speciaal, want hij kwam in de auto, heeft zijn paard maar even in NL gelaten, omdat vliegen met een paard wel een heel gedoe is! hahahahhaahah

@malawimamaJada, wat leuk dat jullie het in Malawi ook zo gevierd hebben!!
J is ook goed verwend zo te horen enne na al die dvd’s spreekt ze straks vloeiend Nederlands

leuk dat het bij jullie ook zo leuk is geweest.
ook hier was het een groot succes, wij hebben het samen met m’n ouders, broer, schoonzus en hun dochtertje (zelfde leeftijd als Lindsey) en m’n tante gevierd.
was erg leuk. wij hebben het sinterklaasspel gespeeld. dus gewoon universele (maar wel erg originele) kadootjes en dan met een dobbelsteen, elk punt heeft dan een aparte regel. erg gelachen dus.
voor de twee kleine meiden was het ook een groot succes, lekker verwend natuurlijk. en lekker met z’n allen gegeten.

liefs,
Rinske

Hier ook een heel verwend meisje. Buit: Een tefal keukentje, een quinnybuggy voor baby Thomas (das haar baby born) de winkelstraat van Little people, een tractor van little people, een dora schilderschort, vingeverf, eeb chocoladeletter, 3 dvd’s (2 dora en 1 belle en het beest) En dora stickers. In bed was het hier ook nog wat onrustig en ze is twee keer huilend wakker geworden. Ze was gisteravond ook doodmoe en helemaal wit. Ben ook blij dat dit nu voorbij is. Zondag de kerstspullen kopen en de boom en dan op naar de kerst dagen en het oud jaar.

Groetjes,

Michèle

Zo te horen zijn ze allemaal goed verwend. Rens is helemaal in de ban van z’n nieuwe garage. Vanochtend was het eerste wat hij zei meeje ragie(=naar bendeden gargage) maar helaas voor hem moest hij naar de oppas en kon hij dus niet met z’n garage spelen vandaag. Normaal staat hij maandags te springen om naar de oppas te gaan omdat z’n vriendje er dan ook is maar nu was hij echt boos dat hij daar naar toe moest.
Vond het ook veel die 4,5 uur middagslaap gisteren. Wij hebben de sinterklaas voor hem zaterdag 's middags gevierd en eigenlijk lag hij maar een half uurtje later in bed. Zal wel van alle indrukken komen ofzo. Normaal slaapt hij nooit zo lang.
Morgen ga ik de kerstboom op zetten dat zal hij ook wel erg mooi vinden denk ik.

groetjes Ramona