Hier hebben we gisteren sinterklaas gevierd. Voor Rens was het de eerste keer en het was heel geslaagd.
Hij heeft een garage, een houten puzzel, rugtasje,gereedschapssetje, snacksetje voor bij z’n keuken, koffertje en een kleurboek gehad.
wij hebben de buurman hard op de deur laten bonzen. Rens vond het super. Ik had alle kadootjes los ingepakt(gereedschap waren wel zes pakjes) en meneer wist niet hoe snel hij het moest uit pakken. Hij gooide het gelijk aan de kant om het volgende uit te kunnen pakken.
Daarna gingen we gourmetten met mijn schoonouders en zwager. Daar heeft Rens weinig van meegekregen want die was veel te druk met z’n garage en puzzel.
Het viel gelukkig erg in de smaak. Heb geen kind aan hem gehad vandaag zo druk is hij met z’n nieuwe speelgoed. Hij wist vanochtend nog precies wat hij gekregen had. Zowieso vind ik dat het op het moment cognitief heel snel gaat met de ontwikkeling.
Ben van de week begonnen met puzzelen met hem en de puzzels die hij had kent hij nu al uit z’n hoofd. Had nog een hele grote houten puzzel leggen(dacht dat hij daar nog niet aan toe was), die heb ik nog maar snel ingepakt kan hij daar z’n hersens op kraken.
groetjes Ramona