Rens en Noa binnekort een gratis fotoshoot hebben

Ik zag pas een berichtje op MP van een fotografe die zich verder wil gaan bekwamen in het fotograferen van kinderen. De enige kosten die ze er voor vroeg waren 5 euro voor de dvd en een vergoeding voor de reiskosten. Aangezien Noa hier qua foto’s echt het tweede kind is ben ik hier superblij mee. Proffesionele foto’s zijn echt megaduur normaal. Vrijdag 11 november is de shoot. Ik kan niet wachten. Natuurlijk zal ik hier dan even een paar foto’s laten zien.

Groetjes Ramona

Da’s een goeie deal, leuk! Ik ben benieuwd!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

dat is indd niet verkeerd, ga ook is zoeken op mp

Liefs Michelle

Wat leuk!

Groetjes,
Sandra

superrr

Kun je d’r niet doorsturen?

M.

Vandaag hebben we de fotoshoot gehad. Ik dacht vrijdag maar dat had ik dus kennelijk verkeerd opgeschreven. Gelukkig belde ze ff van te voren nog.
Was wel ff crisis om ze allbei nog snel te verkleden en de puinzooi hier ff op te ruimen. Maar goed de shoot ging heel erg goed. Vooral Noa vond het helemaal super. die heeft van het begin tot het eind geschaterd. Rens was het na een tijdje wel zat. Ben benieuwd hoe de foto’s geworden zijn, als het goed is krijg ik zaterdag de dvd.

Groetjes Ramona

Leuk! Plaats je hier een paar foto’s tegen die tijd?

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Ja tuurlijk plaats ik een paar foto’s. Wil wel ff showen met mijn kids. Is al weer lang geleden dat ik foto’s geplaatst heb. Merk sowieso dat ik nu veel minder foto’s maak als destijds met Rens. Hoop echt dat ze mooi geworden zijn.

Dan is het goed

Groetjes,
M

Kreeg net een berichtje van de fotografe. De dvd is al klaar. Gaat morgen op de post. Die krijg ik dan waarschijnlijk vrijdag. Ik kan niet wachten, ben echt nieuwgierig.

Groetjes Ramona