Hadden we het er van de week in een ander topic nog over dat Rens met z’n 16 maanden nog niet praat, nu heeft hij dan toch z’n eerste woordje gezegd. Helaas geen Pappa of Mamma, hij vind de hond van de oppas geloof ik interresanter. Die hond heet Amber wat door Rens uitgesproken word als Ambe, hij heeft volgens de oppas de hele dag Ambe geroepen en wees daarbij ook steeds naar de hond. Op de weg naar huis kwamen we een ander hondje tegen en dat was volgens Rens ook Ambe. Kennelijk zijn alle hondjes nu bij hem Ambe.
Ben echt trots op m’n ventje. In een maand tijd is hij gaan lopen, heeft hij z’n eerste woordje gezegd en heeft hij 4 kiezen door en twee hoektanden bijna door.
Hij ontwikkeld zich nu dus behoorlijk snel.
Ben wel blij dat hij nu zijn eerste woordje heeft gezegd. Werd een beetje kriegel van alle opmerkingen over dat hij nog niet praat. Niet dat ik me er echt zorgen om maakte(eerst wel maar na bezoek cb niet meer) maar het is toch vervelend om dat steeds aan te moeten horen. Sommigen deden net of Rens een achterstand heeft terwijl dat echt niet zo is. Oke het is niet heel vlot maar ook niet extreem laat. Ben wel superblij nu, hopelijk volgt mamma ook snel.
groetjes Ramona