Rens een superboef is?

Rens wilde gisteren zijn beker drinken niet. dus ik de beker op de eettafel gezet.
Opeens zie ik hem zitten op de grond met de beker in z,n handen. Geen idee hoe hij daar bij kon, zal wel weer aan het klimmen zijn geweest. klimt op het moment overal op, zelfs de trap is geen probleem. Maar goed zit hij daar dus op de grond zelf te drinken. Helemaal trots glunderen van oor tot oor. Maar wel helemaal onder de roosvicee want hij kan dat natuurlijk nog helemaal niet goed zeg. Lag in een deuk was zo’n leuk gezicht. Realiseer me nu wel dat hij bij steeds meer dingen kan dus dat word oppassen geblazen.

groetjes Ramona

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Het zijn en blijven kleine boefjes

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Ha ha ha ja ze zijn ontzettend ondernemend de kleine boeven… Maar eh wel een foto gemaakt??

Groetjes,

Michèle

Haha, lekker plakkerig zal 'ie geweest zijn!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Boef! Maar de eettafel is best hoog toch? Wel knap eigenlijk dat hij bij kon! Enne, gisteren waren wij gordijnen gaan uitzoeken. Ik zeg nog tegen die vrouw in de zaak: ‘Oh, ze mag wel bij de trap zitten, ze durft er toch niet op!’ Opeens keek ik naar de zijkant, zat mevrouw helemaal bovenaan! En ze wilde nog hoger, een tweede trap op! Ik rende er gauw heen, want ze zat daar echt heel hoog! Ja, ze kunnen meer dan je denkt!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Dat gaat inderdaad snel, je onderschat ze al gauw. Denk zelf dat ie op z’n kinderstoel is geklommen om er bij te kunnen. Hij klimt op het moment overal op.
Had geen foto gemaakt, want onze camera is kapot helaas.

groetjes Ramona