Rens al zelf van de glijbaan durft

Rens heeft zo’n klein glijbaantje van smoby in de tuin staan met 3 treden.
Gisteren zag ik hem daar met tot mjn grote verbazing zelf op klimmen(jaja word echt opletten) maar durfde hij er nog niet zelf af te glijden.
Vandaag wilde hij buiten niets anders als op de glijbaan maar mamma mocht natuurlijk niet meer helpen want meneer durft het helemaal zelf. Vind ik toch wel stoer van hem.
Ben wel superblij met ons grasveldje nu want vanmiddag ging het een keer mis en ging hij er met een duik overheen. Dankzij het gras had hij gelukkig niets.
Ik dacht van de week nog van ik ga dat ding op zolder zetten want dat kan hij dit jaar toch nog niet, maar ja die kleine mannen kunnen altijd meer als wat moeders denkt.

groetjes Ramona

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Wij staan op het punt er eentje te bestellen van little tikes (groene). Maar wilde niet die hele kleine doen, maar die maat groter. Dus ook weer niet de grootste. Vind die kleine zelf zo klein?! En ben bang dat hij daar niet zoveel/zolang plezier van heeft…

Ik geloof niet dat ik er zelf al een gekocht zou hebben maar die van ons was een krijgertje van Rens z,n nichtjes die er te groot voor geworden waren.
Ik vind deze persoonlijk echt hoog genoeg voor nu , ons buurjongetje is een jaar ouder als rens en die kan er ook nog prima op. Zo’n hogere doe je idd wel langer mee maar dan zou ik rens niet alleen in de tuin durven laten want als ze vallen vallen ze wel van een behoorlijke hoogte.

groetjes Ramona

Stoer!

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

heb dr hier ook een staan die had de oudste met zijn tweede verjaardag gekregen (hij is nu 9)en hij word nog volop gebruikt maar nu door de kleine.die dingen zijn niet stuk te krijgen en voordeel is dat je hem ook in drie hoogtes kan zetten door het trapje rechterop te zetten , hij staat nu op de tweede hoogte

idd kinderen doen alles veel sneller dan mama dat kan bijhouden haha

de tijd vliegt voorbij, geniet van elke dag

quote:
Wij staan op het punt er eentje te bestellen van little tikes (groene). Maar wilde niet die hele kleine doen, maar die maat groter. Dus ook weer niet de grootste. Vind die kleine zelf zo klein?! En ben bang dat hij daar niet zoveel/zolang plezier van heeft...

Wij hebben de groene van Litle tikes gekocht mini-boy. Tim zou hem voor zijn verjaardag krijgen. Maar begin mij was hij flink in de aanbieding. Wij hem alvast gekocht en in de schuur laten staan. Maar ja toen kwam het mooie weer en dat is het wel leuk om hem in de tuin te hebben staan. En dat was een goede zet haha. Wij twijfelde ook tussen die van 2 en 3 jaar. Hebben tuiteindelijk toch die voor een 3 jarige gekocht en Tim vind hem geweldig. Loopt er gewoon zelf op en glijd er ook zelf vanaf. Hij is goed stevig met brede traptreden. Wij vonden die van 2 jaar ook te klein en dan is hij het zonde als hij er al snel niet meer mee speelt.

Groetjes,
Sandra

Hoe groot is die van 3 jaar dan Sandra? Denk dat wij dezelfde hebben! Hoe kan het ook als twin brothers

Heb effe naar die little tikes glijbaan gekeken, wij hebben die van smoby volgens mij valt die qua maat een beetje tussen de kleine en grote van little tikes. Die groene is trouwens wel heel erg leuk.
Nou moet ik zeggen dat wij hier in de straat gezegend zijn met een speeltuin die te bereiken is zonder dat je de weg op hoeft inclusief speelhuisje met grote glijbaan. Dus tegen de tijd dat de glijbaan te klein word kan hij daar gaan spelen.
Echt ideaal hier voor kinderen.

groetjes Ramona

Stoer! Eva durft niet van de glijbaan. Ze vindt het wel leuk trouwens, maar ze blijft boven zitten, houdt angstig de zijkanten vast en wil dan dat je haar vasthoudt met glijden. Dan heeft het glijden niet zo’n nut he? Maar ja, ze vindt het gewoon eng om alleen te gaan. Ook die kleine glijbaantjes. Voorlopig komt er hier dus even geen in de tuin!

Groetjes Rainbow, trotse mama