Renegade met haar 2 dochters


#1

wel, even aftasten hoe alles hier werkt,

… ik ben dus renegade , en ben mama van 2 dochters. Romy , de oudste is 7… en die is grote zus geworden van Lily Marie op 8 november 2010

Romy is 'n chronisch obstipatie patientje en is spiritueel aangelegd. Ik mag haar begeleider zijn … zelf ben ik ook spiritueel aangelegd.
Haar zusje gaat dat naar alle waarschijnlijkheid ook ontwikkelen op haar derde levensjaar.

Inmiddels geef ik Lily Marie nu 14 weken borstvoeding wat super gaat.
En verders, hm… vraag maar

renegade


#2

Hoi, welkom!

Ik ben Anne, 21 jaar en moeder van Seth van net 2 jaar.
Wij wonen met z’n drietjes is Rotterdam.

Bijzonder, dat jullie spiritueel zijn aangelegd.
Hoe gaat je dochtertje (en jij) daarmee om?

Liefs, Anne

Lilypie Third Birthday tickers


#3

heej anne… kan ik niet reageren bij jouw op je profiel? neehhe?
… wel
op dit moment moet romy zich leren afsluiten , omdat ze alles "opzuigt"
positieve en helaas ook 't negatieve.
En ik ook , al gaat 't bij mij makkelijker … en romy moet daar echt begeleiding in krijgen … niks mis mee, maar tis wel iets wat dagelijks (kan) terugkomt.

renegade


#4

Welkom!

Ik ben Marloes, 25 jaar en heb samen met mijn man een zoon van 18 maanden, Luka. We zijn nu in verwachting van ons tweede kindje, een dochter. We wonen in Purmerend.

Of ik kan zeggen dat ik spiritueel ben aangelegd weet ik niet, maar ik zie wel entiteiten of verschijningen ( hoe je het wil noemen). Of Luka dit ook krijgt weet ik niet, dat gaan we zien…

Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Pregnancy tickers


#5

Ja, dat lijkt me erg lastig om mee om te gaan.
Knap van jullie!

Er zijn hier op het forum ook een aantal mensen die er meer van weten, volgens mij.

Liefs, Anne

Lilypie Third Birthday tickers


#6

Welkom,
Ik ben Juna 27, Mijn dochter Jada is bijna 3!!! (op 12 maart) Ja niet te geloven he! Het gaat zo snel. Wij wonen niet in NL, maar in Afrika, omdat haar papa daar vandaan komt. Verder ben ik niet echt spiritueel, maar merk wel dat mijn dochter het meer is als ik. Heb wel eens haar horoscoop laten natrekken en daar stond het ook in! Dus we laten het gewoon op ons afkomen. Ik hoop dat je hier je vragen kwijt kunt. We zijn een open groep met verschillende opvattingen, maar ik heb het als erg respectvol ervaren! Ik hoop dat jij dat ook gaat vinden.
Groetjes


#7

Hi Ik ben Michèle en mama van Morgana (roepnaam Morgan), ik hoef je niet uit te leggen waarom ze die naam heeft gekregen denk ik. Ik ben heldervoelend en Morgan heeft deze gave volgens mij ook, maar ik vind haar nog te jong om het nu al te ontwikkelen/ stimuleren. Verder staan pappa en mamma ook erg dicht bij de natuur.

Groetjes,

Michèle


#8

Wat leuk jou hier te vinden Renegade
Ik ben hier al jaren te vinden
En wat een meiden he
En wat is Romy groot geworden he
Veel plezier bij ikkeben

Groetjes van Heleen trotse mama van Robin en Justin


#9

joh heleen haha… wat maf zeg dat ik jouw tegen kom … wat lollig… haha

wel… ik ben er ff niet zo heel veel (denk ik)
ik heb wederom problemen met mijn oudste dochter en haar “darmproblemen”

verder heeft mijn vader de nacht op dinsdag/woensdag tijdens 't dialyseren in 't ziekenhuis 'n hartaanval gehad.
Fout wat ze gemaakt hebben is dat ze em naar huis hebben laten gaan. Hij herinnert zich niks meer van , me paps!
enfin, hij is die woensdag met ‘hartklachten’ naar eerste hulp gegaan
en ligt in op de hartbewaking

zodra de rust wat terug is geheid dat ik er wat meer rond huppel hierrow

renegade


#10

Hoi en welkom!

Ik ben Carolien, getrouwd en moeder van Jasper, bijna 20 maanden oud.
We wonen in Drenthe.

Goed zeg dat je Lily Marie al 14 weken BV kunt geven! Hoop dat het nog een tijdje lukt. Ik vond het altijd zo’n bijzonder en intiem momentje met mijn kleine wondertje, voor even leken wij dan even de enige twee op de wereld!

Sterkte met je vader, hoop dat het allemaal weer goed komt!

Veel plezier hier op ikkeben,
Groetjes Carolien.

Gewijzigd door - Mama van Jasper op 20 Feb 2011 21:15:31


#11

sterkte met Romy en met je paps

Groetjes van Heleen trotse mama van Robin en Justin