Dames,
Wat nemen jullie mee in een reistas voor 24 uur met jullie kleine. Wij komen volgend weekend voor 3 weekjes naar Nederland (Jada en ik) en ik heb een reis van 24 uur van deur tot deur zeg maar! Nu weet ik toch echt niet wat ik mee moet nemen! Ja dingen als een jas, luiers (ookal heeft en wil ze die niet meer aan
) misscien nog goede tips?
;0
Reistas voor 24 uur!
Misschien iets om mee te spelen? Kleurpotloden en een kleurschrift?
Iets te eten als dat mag in het vliegtuig.
En haar lievelings speelgoed of knuffel.
Verder weet ik het eigenlijk niet, ben nog nooit zolang onderweg geweest.
Liefs, Melanie, (mama van Noah)
In ieder geval voldoende eten.
En speelgoed wat ze leuk vindt. Bv. boekjes, kleuren, pop?
Ook zou je een (paar) kleine kado’s kunnen kopen, om als ze vervelend wordt wat te geven.
En misschien vindt ze het ook wel leuk om muziek te luisteren oid.
Verder zou ik gewoon af en toe een wandelingetje (oook in het vliegtuig) met haar maken, om even wat energie kwijt te kunnen.
Succes, Anne
Eten en drinken inderdaad. Ik weet niet hoe berekend ze zijn op kinderen in het vliegtuig. Inderdaad wat speeltjes en nieuwe dingen. Niet te vergeten een lievelingsknuffel, luiers, eventueel een schoon setje kleertjes.
Groetjes,
Michèle
Hoi,
Pyjama, schone kleren, opfris doekjes, eigen knuffel, opblaaskussentje, luierbroekjes( altijd handig) indien als het erbij past klein dekentje. Speelgoedjes waar ze zich langere tijd mee bezig kan houden. evt. ingepak als kadootjes. zodat ze elke keer verrast is.
Tandenborstel.
Probeer indien mogelijk het ritme van hier in nedeeland aan t houden. De meeste vliegmaatschapeijen houden daar al rekening mee door in de nacht bijv. van nederland het licht uit te doen en niets rond te delen. of in iedergeval minimaal en ontbijt op tijd van nederland. Ik weet natuurlijk niet hoelang je daadwerkelijk in het vliegtuid=g zit. Malawi is volgens mij niet zo heel lang. maar eer dat je r bent is denk ik voor jou het langst. Doe eventueel ik zie ik zie spelletjes onderweg.
succes en groetjes
lon106