Reis apotheek

Binnekort gaan we voor het eerst een lang weekend weg. Ik heb alleen geen idee wat we allemaal mee moeten nemen voor ons zoontje, voor als er iets voorvalt/hij ergens last van krijgt. Zouden daar standaard lijsten voor zijn?
Nou heb ik ook niet zoveel in huis; zetpillen, luuf. Meer eigenlijk niet, hebben we ook nog nooit nodig gehad.

Gr Sandra

waarom zou je het dan nu wel nodig hebben bij een lang weekend weg?

winkels zijn er vast in de buurt dus alles is te koop denk ik altijd maar…

ja je neemt je gewone toilettasje mee,met tandenborstels,pasta, shampoo,kammetje ook handig, pleisters en cremetjes… gewoon wat je in huis nodig hebt neem je mee. zeker als je niet nederland verlaat neem je gewoon die dingen mee die je dagelijks gebruikt en voor de rest zou ik lekker genieten van een weekendje weg

wat je wel kan doen weet zo niet hoe oud je zoontje is , is beslapen lakentjes… klinkt gek misschien maar dat geeft een veilig gevoel… dus het vreemde bedje opmaken met al gebruikte lakentjes da’s een vertrouwde geur in een vreemde omgeving…

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!

Als je op Google het woord reisapotheek intikt, krijg je verschillende resultaten waar je wat aan kunt hebben.

Wat in elk geval sowieso handig is om altijd bij je te hebben is een insektenbeten-setje, dat is een doosje met bijvoorbeeld een tangetje erin om teken te verwijderen, zuignapjes om wespen/bijen-beten uit te zuigen, etc.

Groetekes, Sje

Ik heb toch wat dingen aangeschaft, ook gewoon voor thuis. Wij hebben altijd het geluk dat er dingen in het weekend gebeuren net als de winkels dichtzijn. Gelukkig hebben we nooit geen erge dingen meegemaakt, maar als voorzorg hebben we het nu toch in huis.

Gr Sandra