Hallo allemaal, leuk he al die regen… Op zich geweldig voor de kids natuurlijk, regenlaarsjes aan en stampen maar…MAAR waar kunnen we een regenpak voor de kleintjes maat 86/92 vinden??? Echt stad en land afgezocht, internet afgezocht, maar nergens wat te vinden.
Heeft iemand nog een idee?
Regenkleding
hier ook alles uitverkocht in de maten die ik nodig heb voor mijn jongens
before you judge me, try hard to love me
zeeman, wibra, hans textiel, jip en janneke spul bij hema
groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!
“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”
Ik wou net zeggen Hema daar heb je regenpakken en regen poncho’s, Alleen heb ik een kind die het niet aan wil
Groetjes,
Michèle
Je kan ook altijd ff bij de action kijken. Was er toevallig deze week met een collega…die moest nieuwe paraplu’s hebben en toen zag ik wel kinderpakjes liggen. Heb zo ff niet op de maat gelet.
Succes
Michele@ ja die van mij ook niet wat een draak! Ik heb echt zo’n schattig poncho-tje maar nee hoor! Gelukkig is ze wel heel erg blij met haar Jip en janneke paraplu dus wordt ze niet kletsnat…!
Maar goed mijne dus ook bij de HEMA gekocht. ( maat 86-92)
Al in 3 hema’s geweest, kindermaten allems uitverkocht. Zeeman hier heeft niets, action zit hier niet in de buurt. Misschien is het nog wel te vroeg…Nou ja, ik blijf gewoon doorzoeken.
En als je hem dan online bestelt, kun je hem laten afleveren in een filiaal naar keuze waar jij hem vervolgens weer ophaalt. Zo bespaar je de verzendkosten
Hier regenpakje van Jip en Janneke in mt 86/92. Hier is hij er helemaal weg van, want regen betekent regenpakje en regenpakje betekent buiten spelen in de regen! En dat is één groot avontuur. Laarsjes aan, pakje aan en stampen en spetteren maar
Ik heb ook de hema poncho in maat 86/92. Valt wel wat groot maar is niet zo hinderlijk. De regenpakken in die maat waren voor Rens echt veel te groot.
groetjes Ramona