Regelmaat

Hoi

Ik heb een dochtertje van 1 week oud. Ze doet het prima. Slaapt heel veel. en drinkt prima. Ze krijgt borstvoeding. Het ritme is er bij mij ook nog niet helemaal. Ze komt de ene keer om de 3 uur en dan wil ze soms na 2 uur al weer wat drinken maar soms wil ze na 4 uur nog niet drinken. Vind het nu nog niet zo erg, ze is nog klein, maar hoop wel dat het zo anders gaat en meer ritme in komt. Denk het wel , zei moet nog wennen en wij ook. De kraamhulp is er nu nog 1 dag en dan moeten we toch weer ons eigen ritme zien te vinden.

Groetjes Spruit

hee spruit, dat is kei eng dat ze weggaat vond ik ook durfde het echt niet! maar dat komt goed! en alles moet geleert worden het wordt niet aangevlogen
komt goed echt

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

ik sluit me bij mijn voorganger aan!!
ik vond het ook doodeng…, maar toen de eerste dag zonder hulp voorbij was…was ik mega trots op mezelf!( en op manlief natuurlijk)
alles was prima verlopen…en natuurlijk heb je misschien nog vragen…maar daarvoor hebben we dit forum!!!

karin

Vragen hou je altijd, maar je moet inderdaad geloven in jezelf. Je bent ineens moeder en dat is best een verantwoordelijkheid.

Je groeit erin volgens mij en dit gaat best snel. De eerste weken gaan als een gek voorbij en ik had het idee “dit kan ik nooit”. Ben nu 11 weken verder en het wordt steeds leuker!!! Kan nog best onzeker zijn hoor, maar dit wordt steeds een stukje beter. Nog even en we weten niet beter

Ik heb dat nog steeds hoor, dat het steeds beter en makkelijker wordt en mijn kleine man is al bijna 8 maanden. Ik heb nu echt het idee dat ik nooit anders heb gedaan, terwijl ik in het begin echt dacht dat ik het nooit onder de knie zou krijgen…

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Hoi

Ik heb al wat ervaring met het moeder zijn, heb al een zoontje van 2 jaar. Maar borstvoeding is voor mij wel nieuw, wilde het bij mijn zoontje ook maar dat ging niet . Nu gaat dat super en drinkt ze geweldig goed. Ik vind het ook wel weer fijn dat de kraamhulp weg is, heb een super tijd gehad hoor met kraamhulp maar nu gewoon weer een beetje je leven op pakken en weer wat gaan doen. Maar dat ze het huis lekker schoon hield was natuuerlijk wel makkelijk hahaha.

Maar ik heb vandaag al wel iets meer ritme met voeden dan gister, maar borstvoeding blijft toch wel een beetje op aanvraag, weet namenlijk niet hoeveel ze per keer drinkt en het kan dan zijn dat ze na een uurtje nog wat wil drinken. Ik probeer gewoon wel een beetje op vaste uren te voeden. Kun je ook weer wat plannen.

Groetjes Spruit

Succes ermee spruit!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Hoi,

Het gaat erg goed hier, heb er al redelijk regelmaat in, ben er erg blij mee, ook omdat ik er nog eentje heb rondlopen en dan vind ik dat wel fijn.

We gaan gewoon zo door.

Groetjes spruit

Ik was zo bang dat ik haar een keer zou vertegen kwa voeding om wakker te maken als de kraamhulp wegwas dat ik nog twee maanden of zo een voedingsschema bijhield. Ha ha ha ik had echt moeite dat los te laten. Nu gaat alles op auto piloot en ben je minder bang als ze een keer wat later eet of zo. Maar oh wat vond ik het ook eng. Ik had echt zoiets van wie moet ik nou bellen en zo als ik het niet weet. Ach we zijn er prima uit gekomen. Enne ook al heb je oudere kinderen volgens mij is het met elke baby eng of spannend weer. Zeker als er wat verschil tussen zit kwa leeftijd. Ik vroeg net iets aan me collega, haar dochter is drie. Oh zegt ze dat is al zo lang geleden dat weet ik niet meer.

Groetjes,

Michèle

Hoi

Het is inderdaad wel weer wennen zo kleine mensje. Bij de eerste had ik dat ook wel dat ik bang was een voeding te vergeten of dat ik wat verkeerd deed. Dat heb ik nu wel minder, ben wel wat makkelijker.

Het is wel herkenbaar hoor dat je bang bent. Het is ook ineens een hele verantwoordelijkheid.

Hier gaat het nu erg goed. Ze is nu bijna twee weken en komt netjes om de 4 uur en snachts 1 x. We zijn gister naar het weeg uurtje geweest en ze was al vlink aangekomen dus dat is ook goed, wel fijn weet ik ook dat ze voldoende drinkt.

Groetjes Spruit