Hoi
Vanaf hoe oud krijgen ze een beetje regelmaat in hun leventje… Kelvin is nu bijna 4 maanden en heeft nog niet echt een vast patroon… Hij wordt meestal tussen 6 en 7 wakker de laatste 3 dagen rond 7 (hoop dat dit zo blijft ) En krijgt dat gelijk e borst dan doe ik hem gelijk terug in z’n bedje en slaapt ie door tot ong. 10 uur. Als ik dit niet kom krijg ik hem nooit ze bedje in. Hij is meeestal 2 uur wakker dus als ie om 10 wakker wordt wilt ie weer om 12 slapen. Maar hij slaapt in z’n bedje dat een half uurtje en dan is ie weer wakker. (het duurt eerst een kwartier voordat ie stil is en slaapt) Als ik hem dan uit bedje haal (hij dan aan het krijzen) dan is na een half uurtje weer moe en valt weer in slaap bij mij en dan kan ie zo 2 uur slapen maar ik kan dan niks in het huisje doen .
Hij krijgt alleen nog maar bv of een flesje omdat ie verder geen ander voedsel mag. I.v.m allergien in de fam.
Valt een soep stengel hier ook onder of jullie weten of mag ie wel een soepstengel eten…
Sinds 2 dagen wilt ie s avond niet meer slapen hij is dan van ong. 6 tot 23 uur (hier krijgt ie de laatse bv) wakker en valt daarna wel gewoon in slaap in z’n bedje.
En hoe kan het als ik hem om 23 uur of s ochtends in z’n bedje leg dat ie dan wel gelijk gaat slapen en de rest van de dag niet?
gr. Petra