Regeldaagje?

Mijn zoontje van 10 weken sliep van de week voor het eerst door van 24.00 tot 06.30. Mama blij natuurlijk! De dag erna maakte ik hem weer wakker voor zijn laatste fles en toen dronk hij zo ontzettend weinig, hij liet de helft van zijn fles staan! Dat is heel bijzonder voor hem…

Zaterdagnacht hem maar laten slapen. Dus rond 21.00 op bed gelegd en toen kwam hij pas weer om 04.00! Gister dus lekker vroeg mijn bedje in gegaan omdat ik vanuit zou gaan dat hij pas 's nachts weer zou komen.
Wat denk je?? Om 23.50 werd hij wakker…en om 03.00 kwam hij nog een keer!
Overdag komt hij altijd netjes om de 4 uur maar ook daar zat minder tijd tussen gister…

Is dit een regeldaagje ofzo? En NEE, het is geen sprongetje want daar is hij net uit… Hij is nu heerlijk vrolijk en heeft weer allemaal nieuwe vaardigheden…
Regeldagen heb je toch alleen met bosrtvoeding?

Onze zoon is nu 3 mnd en vertoont ook nog steeds geen regelmaat in de nachtvoedingen, enorm balen, want ik weet niet waar ik aan toe ben. De laatste paar nachten wil hij 2 of 3 keer drinken. terwijl hij al weken sliep van 17 tot 0300 uur. Ik ga nu maar gewoon vroeg naar bed om aan mijn rust te komen, want met een dochter van 2 kan ik overdag weinig rusten. Het gaat wel weer over denk ik dan maar en hij neemt wat hij nodig heeft, daar probeer ik maar op te vertrouwen. dus houdt vol

Lilypie 1st Birthday Ticker

Regeldagen zitten bij ongeveer 10 dagen, 6 weken en 3 maanden.

Regeldagen staan los van borstvoeding. Kindjes met flesvoeding hebben ook regeldagen.

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 08 Nov 2010 12:07:27

Denk dat mijn zoontje gewoon nog geen ritme heeft 's nachts…
Vorige week was het een drama met flesjes, heel zijn schema gooide hij in de war… Een sprong waar hij duidelijk in zat!

Nu is hij gelukkig weer vrolijk! Heerlijk genieten weer…
Gisteravond hem om 20.00 wakker moeten maken voor een fles. Rond 21.00 weer naar zijn bedje en vannacht was het 02.10… en vanochtend 06.30.
Echt geen pijl om op te trekken dus. Ik twijfel dus heel erg om hem wakker te maken voor zijn laatste fles…
Vanavond maar eens kijken hoelaat hij uit zich zelf komt rond 19.00/20.00.

Vind het niet zo erg nu ik nog 3 weekjes verlof heb…
Iedere nacht en avond blijft altijd een verrassing bij die kleintjes!