Reflux

goedemiddag

ik heb een zoontje van nu 15 weken, hij stikte eerst steeds in zijn voeding en was dan echt naar adem aa het happen.hij had altijd gespannen knuistjes en at weinoig en sliep veel (huilde bijna niet). Toe is hij 19 februari opgenomen en 4 dagen in het ziekenhuis geweest. hij kreeg nutriton in zijn voeding en losec 10 mg en mottilium. Dit ging goed, Hij poepte wel veel en hele diarree luiers. maar spugen was redelijk, totdat we weer thuis kwamen en helemaal toen hij 6 maart zijn inenting heeft gekregen. Het werd ineens en heel ander kind (voor ons eigenlijk wel vermoeiend). Hij slaapt bijna niet meer ging weer slechter eten en geen nacht haalt hij door om het uur wakker en als hij moet poepen is hij echt uren aan het huilen en dan spuit het er in 1 keer uit en zit hij tot aan zijn nek toe onder. Nu vandaag bij de ka geweest en hij moet stoppen met de nutriton waarschijnlijk heeft hij daar veel kramoen van hij gaat met losec omhoog omdat hij nog spuugt (spuugde de kinderarts helemaal onder) we gaan ook met de mottilium omhoog van 3 naar 4 ml. verder moet ik hem laten inbakenen en heb ik contact opgenomen met de thuiszorg, ik ben benieuwd hoe dit afloopt. Ze wilde hem eigenlijk weer op laten nemen maar omdat we de laatste keer slechte ervaringen hebben gehad in het ziekenhuis kijkt ze het eerst zo nog een weekje aan. Mijn zoontje is alleen maar verkouden en hoest ook veel!

HET RARE IS ALLEEN ONDANKS DAT HIJ WEINIG EET GROEIT HIJ GOED EN IEDEREEN DENKT ALS ZE HEM ZIEN MET DAT KINDJE IS NIETS AAN DE HAND. WIJ WORDEN BEST WEL MOE VAN ALLES.