Reflux

Hoi ik wilde ook even reagern. Ik heb nl ook een zoontje nu 10 weken bijna die ok reflux heeft… Heel vervelend vind ik het Heeft ook medicatie losec en motlium maar hi is heel onrustig en huilt veel…
Ik las hier info over een osteopaat en ik wilde weten asl het werkt??
Heeft iemand verder nog tips voor me… Hij slaapt gelukkig in de avond wel goed alleen overdag slaapt hij minder… En het spugen is wel minder, maar soms dan krijgt ie het weer heel verlend…
Ik hoop snel dat iemand enige tips of ideeen heeft

cheryl

hoi ik heb een dochtertje van 3 maanden en die was ook erg onrustig en erg veel huilen we zijn eerst op koemelk allergie voeding over gegaan dat hielp goed voor het huilen het was een stuk minder maar ze bleef onrustig en daarom zijn we naar een osteopaat geweest ben er totoaal twee keer geweest en luna was meteen een stuk rustiger ik heb er daarna nooit meer last van gehad ik zioe gewoon dat ze nu een stuk gelukkiger is en daarvoor was ze dat niet. dit was ongeveeer toen luna 5/6 weken was groetjes

Hoi Cheryl,

Ons jongste dochtertje was ook een spuugbaby.

Wat die osteopaat betreft, ik heb er alleen maar goede verhalen over gehoord.

En wat tips betreft, type bij de zoekfunctie boven in beeld op deze pagina “spugen” en je krijgt een hele rits topics over spugen.

Deze week is er ook een ander topic over spugen gestart, daar heb ik nog een verzameling tips in gezet waar je mogelijk wat aan kunt hebben.

Beterschap met je zoontje.

Groetekes, Sje

Hoi

HIer ook eentje die de osteopaat zeeeer dankbaar is.

Eigenlijk moesten ze elke pasgeboren baby daar heen doen baat en niet schaad het niet.
ik had binnen 3weken een totaal ander baby echt super… Inmiddels is ze alweer 3
Ons hele verhaal heeft ooit in kinderen gestaan met nog veel verhalen van andere mama’s echt gewoon doen…

Hoi iedereen bedankt voor de berichten pfffffffff nou ik heb vrijdag een afspraak met een ostheopaat en ik hoop dan dat het helpt.
En ik zal zkr ff dat gedeelte over spugen gaan lezen. en kijken wat voor dingen er daar staan. Ik zoek heel graag naar een oplossing voor dit probleempje…
Maar alsnog bendankt