Bedankt voor de reacties…
Ik vind het zo moeilijk… omdat dinsdag en woensdag erg slecht gegaan zijn was S gisteren de hele dag aan het slapen en hoopte ik dat dat de medicijnen waren, helaas was het vanmorgen weer slechter en ze slaapt nu voor het eerst (een half uurtje).
Gisteravond had ze na een voeding zo’n buikpijn dat ze alles bij elkaar krijste, niet huilen maar echt krijssen
Ik heb dan zo’n medelijden, maar ze is dan bijna niet te troosten en begint dan dus te spugen waardoor ze alleen maar meer van streek raakt… Vanmorgen de assistente van de ha gebeld en gezegt dat ik het vermoeden heb dat ze dan ook last heeft van het zuur, of het een idee is om gaviscon erbij te gebruiken, wat ik wel meer gelezen heb. Zegt die doos, denk je dat dat helpt dan…ja WEET IK VEEL
… ik zit met een krijsende baby die pijn heeft, je moet wat niet dan!!!
Voel mij zo machteloos
Ik vraag mij ook af of de ka niet meer/beter hiermee kan helpen dan de ha…
Wat betreft de bv, de een zegt dat je met het voeden bij reflux je baby zo recht mogelijk moet houden, terwijl bij overproductie moet je ze juist liggend voeden…
Bedje omhoog hebben wij al vanaf dag 1
Gelukkig hebben wij idd een hele fijne draagzak en dat vindt S wel prettig en gebruik ik ook.
Melkproducten vermijden (niet geheel weg) heb ik geprobeert, soms dacht ik dat het hielp en dan weer niet…misschien volledig weg laten, maar wat eet je dan ipv brood? Boter is niet moeilijk, twenty four is ook zonder melk…
Helaas is onze middelste er helemaal klaar mee, wat het dus nog moeilijker maakt, ik mag niets meer met S doen, niet meer eten geven/ verschonen/ vast houden… en ze was al jaloers op haar grote zus, ze zet het dan echt op een brullen en gooit zich op de grond. Ik snap wel dat het voor haar heel moeilijk moet zijn, maar ja, ik kan er helaas ook niets aan veranderen…heftig hoor…het vraagt zoveel energie, ben gewoon op…
Groetjes mama Ja