Reflux en verschijnselen epilepsie

hallo allemaal,

ben vader van joshua. hij is geboren op 25-01-2005 en helemaal ok.
nu heeft hij alleen een maagklepje dat niet goed sluit en daarvoor gebruiken we o.a. johannes brood pitmeel. Vanaf het begin van zijn geboorte heeft hij (soms 2x op een dag en soms 1 x per 4 weken) dat hij verkrampt en recht vooruitkijkt en vervolgens keihard begint te huilen. Na een minuut is hij weer de oude. Lijken wel verschijnselen van epilepsie. Dokter heeft aangegeven dat dit wellicht met de reflux te maken kan hebben. (zuur dat omhoog komt). Klinkt dit bekend? Graag jullie reactie.

ja klinkt bekent mijn zoontje heeft het ook gehad en spuugde geregeld alles eruit na een half uur of na een uur.
hij is nu 4 jaar en heeft er geen last van meer van je ziet wel soms dat het eten omhoog komt maar hij slikt het dan weer weg
als hij ziek is geeft hij wel wat sneller over.

groetjes ingrid mama van marco 18-3-2001

hallo sorry arjen er ging iets mis ik moet even kijken hoe het allemaal werkt
ik heb sinds 20 april een dochtertje en in de tiende week begon ze te krijzen alsof het niks was wij naar de dokter en inderdaad ook haar maagklepje is nog niet volgroeid waardoor ze het zuur heeft nu hebben we medicijnen losec mups en ik moet johannesbroodpitmeel gebruiken tot nu toe gaat het redelijk goed ze heeft minder het zuur ik wens je sterkte doei doei

Gewijzigd door - groentje79 op 30 Jun 2005 17:33:08

Gewijzigd door - groentje79 op 30 Jun 2005 17:57:46