Hoi Allemaal,
Jony hoop 5-12 2 jaar te worden. Bij 2 jarige leeftijd wordt ze onderzocht dmv endoscopie dit hoop in Februarie te gebeuren, ze gaan kijken of de slokdarm ontstoken is en hoever het stuk is en ze gaan de zuurgraad meten in haar maagje en hoeveel er omhoog komt. We moeten begin jan. stoppen met de medicatie 3a4 weken later wordt ze opgenomen in febr dus.
Nu hoorde ik weer eens wat nieuws (voor mij is het nieuw nooit van gehoord) dat kinderen met Reflux ook wel behandeld worden door een osteopaat.
Heeft hier iemand ervaring mee met osteopaat en behandeling van Reflux.
Heeft iemand ervaring met endoscopie onderzoek bij zo’n kleine uk. Ik zie er als een berg tegenop. Aangezien ik weet dat Jony er nog last van heeft gaan ze ook overleggen met andere artsen of ze geopereerd wordt ja/nee. Het schijnt een zware operatie te zijn. Deze wordt per jaar maar 40 x uitgevoerd op de zoveel duizend kinderen die geboren worden in Nederland (waar van er maar 8 slagen) en alleen in het WKZ-Utrecht. En natuurlijk hoeft Jony niet bij de 8 te zitten maar toch ik pieker er wel over.
Cora…