Reflux en omhoog; tips?

Mijn zoontje heeft dus reflux en is bijna 9 weken oud. Het gaat al stukken beter met hem (na zh opname) en slaapt wel van voeding naar voeding maar niet altijd. Meestal in de ochtend niet. Ik wil hem vaak rekken tot de volgende fles en heb al een draagzak geprobeerd maar dat werkt niet bij hem. De box staat al schuin maar glijdt hij naar beneden, het wippertje is hij net nog te klein voor. Nu zet ik hem meestal in de maxi cosi…ik dacht misschien heeft er iemand nog tips om je kindje met reflux een beetje te vermaken in een zittende houding zeg maar…liggen wordt hem nog niet helaas!
Alvast dank.

Te klein voor de wipstoel? Daar lag mijn zoontje vanaf de geboorte al in. Daar kan je hem toch gewoon in leggen en dan vastgespen, rugleuning iets omhoog? En anders zo’n buik- of rugdrager van Baby Björn?

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

Een rubberen antislipmatje onder het boxkleed… hier een succes!
En ik heb een soort nekkussen, vergelijkbaar model als een voedingskussen maar dan heel klein, vrij zacht, per toeval tegenaan gelopen bij de kwantum en die bleek perfect, daar kon ie heel goed in liggen zodat ie toch niet helemaal plat lag.
In de wipstoel kon bij ons ook prima.
Persoonlijk zou ik hem niet in de maxicosi leggen, dat liggen ze toch een beetje gefrommeld in, teveel in een kommetje en dat lijkt me juist de reflux verergeren.

Een babygym, altijd goed en heel gemakkelijk voor/boven een wipje of in de box te zetten. Knisperdoekje, tuttel, rammelaartje.

Succes!
Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers