nou ik blijf bezig met vragen stellen hahaha ik laat mijn baby (bijna 12 weken) vaak in mijn armen rechtop zitten omdat ze vaak niet wil liggen maar gewoon lekker om haar heen wil kijken, ik heb haar nekje en ruggetje ALTIJD ondersteund, ook hierop werdt er tegen mij door een andere moeder gezegd "je snap toch zelf ook wel dat dit niet goed is he, wat vinden jullie nou van zo’n opmerking???
Rechtop zitten
Ik denk dat iedereen het naar beste kunnen doet en dat mensen eens niet zoveel commentaar moeten hebben!
Je zult zelf wel weten of je baby sterk genoeg is en ze zal geen 3 uur aan een stuk zo zitten?
Groetjes,
Inge

Dit werdt er dus gezegd;
Een baby van 11 weken bij jou in bed laten slapen en laten zitten?
Ik hoop dat je zelf ook snapt dat dat niet goed is?
Misschien in een eigen bedje laten slapen ?
Hoi Mommy,
Wij hebben Elke destijds ook bij ons in bed gehad voor een paar
weken.
Zij wilde echt niet in haar eigen ledikantje slapen en dus wel
tussen ons in.
We sliepen zelf wat minder omdat ze wel vaak bewoog en een
keer zuchte.
Ging verder prima.
We vonden het ook wel gezellig!
Op een gegeven moment hebben we weer geprobeerd haar in het
eigen bedje te laten slapen, en toen ging het prima.
Gewoon doen hoor!
Je kindje rechtop laten zitten kan wel, maar niet langer dan een
paar minuutjes.
Doen we bij Anne (22 week) ook wel eens om een boertje te laten
doen.
Laat mensen maar kletsen!
Dat doe ik ook, het ene oor in en het andere oor uit.
Groetjes heleen. mamma van Elke 2 1/2 en Anne 22 week
Pfff, vroeger deden de mama’s ook zomaar wat… Nu moet alles volgens het boekje… Yeah right… Ik doe zo’n 90% op gevoel en als ik het echt niet weet dan vraag ik het wel aan een ervaren mama (zoals mijn oppas, of hier op het forum)…
Jeske kon toen ook makkelijk zo even op schoot zitten met 12 weken, het was en is een sterke meid… Je weet zelf heus wel wat je kind aan kan…

mijn kleintje van 10weken zit ook liever rechtop dan dat hij in mijn armen licht zou gewoon doen wat je zelf het beste lijkt je kan je eigen kindje toch het beste groetjes kim
Hallo,
Ons meisje heeft altijd rechtop willen zitten. Ze stond van de tweede dag recht op haar beentjes! Als je er voor zorgt dat ze goed ondersteund zijn kan het geen kwaad. Mensen zouden soms beter eerst denken voor ze iets zeggen… Nu zit ons meisje lekker los in de box. Speelt makkelijker…
Groetjes,
Tamara