Receptje voor macaroni?


#1

iemand nog een apart receptje voor macaroni?
voor ruben dan he…

groetjes!!

karin


#2

Ik heb altijd zelf gekookt voor Tim. Als ik hem macaroni wilde geven dan gaf ik hem macaroni en daar deed ik dan een paar tomaten door met wat broccoliroosjes en rundergehakt of hamreepjes. Tomaten eerst goed koken in water, zodat je het velletje eraf kan halen en je de tomaten makkelijker klein krijgt.

En sinds Tim 11 maanden was at hij alles met ons mee. Dus ook lekker de macaroni met een kruidenzakje, macaronigroente pakket en gehakt.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Second Birthday tickers


#3

Wij maken vaak voor ons zelf een saus van verse gronten erbij: uitjes en knoflook fruiten, daarna veel door de helft geneden tomaten, wat water en eventueel kun je er nog paprika, prei en van alles doorheen gooien. Dan gehakt en geraspte kaas en je hebt ouderwets lekkere pastasaus voooooool vitamines en ook door kinderen gewaardeerd! (door Nora in elk geval).

Daranaast kun je pasta met boursin cuisine, broccoli, gerookte zalm stukjes (mee roerbakken met boursin en broccoli) doen. Serveren met wat walnootjes eroverheen. Vond Nora ook erg lekker. Het andere recept wat nu besproken wordt, is ook met pasta.

Genoeg inspiratie??

Liefs, liske

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers


#4

Ziet er erg lekker uit Liske, maar Ruben is nog maar 9 maanden

Weet niet hoe vroeg je er met Nora mee begon maar op die leeftijd walnoten en uitjes etc lijkt me niet zo heel goed!!

Groetjes,
Sandra

Lilypie Second Birthday tickers


#5

Hahaha,

Daar had ik even niet op gelet…

Nora eet pas me vanaf een jaar, dus helaas…

liefs

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers


#6

Ach dan heeft Karin in ieder geval een lekker recept voor als Ruben 1 jaar is

Groetjes,
Sandra

Lilypie Second Birthday tickers