Hallo,
Hier een vraag… heeft iemand leuke ideeen / recepten voor toetjes of andere hapjes die ik aan mijn baby (op een paar dagen na 6 maand) kan geven?
Onze dochter wil niet meer uit de fles drinken, of desnoods een paar slokjes (daarna spartelen, gillen, stijf maken, brullen etc. Geef je daarna de melk als pap van een lepeltje wil ze wel eten!)
Tuitbeker snapt ze nog niet, gewone beker is te veel knoeien (wel al difrax oefenbeker in huis). Zoals ze zich gedraagt is voor haar de fles ‘af’ en wil ze groot zijn. Eten met een lepeltje! Tja… ze krijgt dan te weinig melk binnen. Van de ochtend en middag mag ik pap maken van het CB. Maar de laatste fles… heeft ze nog wel nodig, al is t maar half. CB raad aan recepten te zoeken die met melk te maken zijn en die je dan met een lepeltje kan geven. Leuk bedacht… maar heeft iemand tips? Gewoon yoghurt mag ze wel als toetje maar is geen vervanging voor de fles.
Tja… we hebben nu eenmaal een eigenwijsje!
Ik hoor graag of iemand ook deze ervaring heeft en hoe dat zo verder gegroeid is… of iemand tips heeft etc.
merci!