Recepten gevraagd voor partijtje


#1

Ik zoek leuke snacks, suikervij om Sanne uit te laten delen op het kdv als ze jarig is.
Er mag echt geen suiker inzitten en natuurlijk niet te moeilijk voor de kinderen (0-4 jaar). Alvast bedankt.

Liefs Kristel


#2

danoontje en dan met kartoon erom heen en versieren


#3

Ik ben natuurlijk verder aan het zoeken geweest en deze recepten wil ik jullie niet onthouden:

Bert en Ernie
Wikkel een mandarijntje in een stukje oranje vloeipapier. Draai de zijkanten dicht alsof het een snoepje is (de oren). Knip oogjes uit wit papier en teken er met een zwarte stift pupillen op. Plak de oogjes op de ingepakte mandarijn. Maak van zwarte wol kleine pruikjes en zet die met plakband boven op het mandarijntje. Klaar! Van een halve banaan kun je op dezelfde manier ook een Bert maken.

Cactus
Neem een niet te grote bloempot en zet daar een courgette in. Vul de bloempot met kiezelstenen voor de stevigheid!!! Aan de courgette steekt u allemaal cocktailprikkertjes met verschillende soorten fruit in hapklaar formaat. Afhankelijk van het aantal kinderen maak je meerdere cactussen. Je kunt als extraatje de bloempotjes beschilderen in leuke frisse kleurtjes."

Fruitige traktatie
Koop gekleurde, plastic bekers en vul deze met zelfgemaakte bowl. Buigrietje met franjes eraan en een lepeltje erbij. Gezond en lekker. De beker mogen ze houden natuurlijk."

Bron:vanharte.nl

Liefs Kristel


#4

het zijn leuke traktaties kistel, ja het is simpel alleen wij denken te moeilijk.hihihihihihih .

groetjes marielle trotse mama van tanja


#5

Jeee, die Bert en Ernie hou ik in gedachten hoor!
Inderdaad heel simpel maar wel leuk!

Groetjes, mamma van Stephan


#6

Dit is wat ik uiteindelijk heb gedaan?
Ik heb feesthoedjes gekocht (lekker makkelijk) en daar een vingerpoppetje in gedaan. Ook nog een doosje krentjes.

Liefs Kristel