Recepten,brood

Hoi

ben ik weer,… Mijn zoontje lukt het nu om brood te eten (doe er nog niks op volgende week mee beginnen) maar welk brood kan je het beste geven las dat je met wit moet beginnen maar geef eigenlijk bruin brood (tarwe) is dit erg??
wit lust ie ook hoor…

En hebben jullie recepten voor het zelf maken van fruit en groentehapjes…

bedankt…

O ja ik was benieuwd wat jliiekindje kon met 7,5 mnd…

Hoi hoi
Ik heb wel eens gehoord dat baby’s de tarwe met de darmen minder goed kunnen verwerken. Als dat waar is weet ik niet. Mijn kindje kon met 7.5 maand zitten met hulp en met hulp kort staan. Ze kon ook goed aangeven waar ze het mee eens was en waarmee niet. Zei tot papa. Ik geef potjes.
Groetjes Chantal

chantal

quote:
Hoi

ben ik weer,… Mijn zoontje lukt het nu om brood te eten (doe er nog niks op volgende week mee beginnen) maar welk brood kan je het beste geven las dat je met wit moet beginnen maar geef eigenlijk bruin brood (tarwe) is dit erg??
wit lust ie ook hoor…

En hebben jullie recepten voor het zelf maken van fruit en groentehapjes…

bedankt…

O ja ik was benieuwd wat jliiekindje kon met 7,5 mnd…

hoi
nou ik heb hier op de site ergens gelezen dat keukenkikker.nl erg leuk is. nou dat is ie zeker!! erg leuk en handig, moet je maar es kijken.
suzette

Ja klopt inderdaad!!! De keukenkikker daar haal ik de soepen vandaan!! vind ik leuke site
groetjes chantal

chantal

Wat mag ie nou zoal eten… want volgens mij lust ie alles als ik het geef maar durf sommige dingen niet aan…

mag ie bv ook eierkoeken of ontbijtkoek…

ik denk wel dat ze dat mogen hoor… thije krijgt van mij ook af en toe al een hapje krentenbol ofzo… smullen! Brood zou hij ook wel willen, maar wacht nog eventjes… hij eet al zoveel!!
keukenkikker is idd een hele leuke en informatieve site, waar je ook veel te weten komt over wanneer ze wat mogen!!

Ik heb ook altijd tarwe gegeven, wit eten we bijna nooit. Je hebt ook van dat mout brood, tarvo ofzo. Is heel licht tarwe brood en ik merk dat de ontlastig van luca veel zachter is als hij dat eet. ZIjn darmen reageren niet zo goed op volkoren brood. Dus dat eet hij altijd. Ligt gewoon in de supermarkt, en is lekker brood! Ik eet het ook gewoon.

Anna eet het brood wat wij ook eten. Ik haal altijd Weitenbrood bij de C1000. Lekker en lichtbruin brood.

Moeder van een mooie dochter Anna, geboren 2 juli 2007.

hier ook tarwe brood gaat prima.
In het begin gaf ik wit.

Leverpastei, jam en pindakaas zijn hier favoriet.

groetjes Gytha