Reacties op de wiewatwaar hyves ivm kdv a'dam

Ik krijg constant berichtjes: BEN JIJ WEER ZWANGER?!??!!
jullie ook? pff ik heb hem maar veranderd (in het kort erbij gezet wat ik bedoelde met het symbool) want mn inbox in hyves zat behoorlijk vol met dezelfde vraag. zelfs aan rijco werd het gevraagd door een vriend van hem

Als mensen eerst hun berichten lezen, want ik neem aan dat 3/4 van de hyvesgebruikers het bericht nu wel gekregen hebben dan hoeven ze het niet te vragen. Sorry voor mijn botte reactie maar soms is het leesvermogen van mensen 0,0.

Groetjes,

Michèle

nee gelijk heb je, maar ik heb het nog niet naar iedereen doorgestuurd had ik nog geen tijd voor gehad dus ik denk vandaar die reacties

Hahahah dat zou een flinke babyboom worden!!

Mij werd het inderdaad ook al gevraagd

ik kreeg ook al binnen 10 minuten die vraag van mijn nichtje die ik vrij weinig spreek overigens. HEb er toen ook maar gelijk bijgezet dat het voor de ouders in A’dam is, en mijn nichtje een sms gestuurd dat er bij ons nog niet uitgebreid wordt!

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers

en weer heb ik telefoontjes ontvangen.
tja niet iedereen heeft mijn mail gehad of gelezen. de meeste die ik ken deleten al gauw doorstuur mails maar een aantal hebben het toch wel gelezen.
mijn beste vriendin belde net: ik hoorde net van *** (dr vriend ik noem geen namen) iets… dus mijn vraag is; wat heb jij mij niet verteld???
ik zo: aaaah alsjebliefd niet jij ook al.
heeft hij mijn mail wel gelezen?
zij vragen…hij zo: nee ik heb mijn mails nog niet gelezen.
ik zo: hier daar ga je al
echt vervelend dat iedereen dat denkt, maargoed ik heb me vandaag al denk ik 8 keer moeten verantwoorden.

Nu ga ik ook even bot zijn want heb mijn www er niet in verandert, want vertel mij even wat voor zin dat heeft. Mijn hyves profiel is alleen zichtbaar voor vrienden. Dus wat hebben die mensen eraan??
Denk je dat die alle hyves af gaan lopen? Als er nu een hyves was voor die mensen werd ik achter mekaar lid. Maar in me www zie ik niet zitten.

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

waarvoor spijt het je goudvisje? je hebt toch niks verkeerds gedaan!

liefs woezel

Je hebt toch niets verkeerd gedaan goudvisje?? Is je goed recht om door te sturen hoor

Iedereen doet er mee wat hij wil, ik niets dus en andere wel

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

@Goudvisje, nee maar goed, dan moeten ze maar niet zo nieuwsgierig zijn!!! hahahahahahaha

liefs woezel