Rare uitspraak eigenlijk

Willen jullie weten wat het word?
Waarom zeggen we dat eigenlijk zo?
Hoezo weten wat het word? Het IS al een jongen of meisje? Het WORD niet een jongen of meisje toch
Dusse waarom vragen we niet willen jullie weten wat het is?
Ik dacht er laatst zomaar ineens aan, wat een rare uitspraak eigenlijk!

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Gewijzigd door - goudvisje20 op 27 May 2011 14:50:01

Ha ha ha oh ik heb deze discussie zo vaak gehad met mensen. Dan vroegen ze weten jullie wat het wordt. Nou zei ik meestal de echo zegt een baby maar misschien dat het in de laatste week wel een nest kittens wordt. Keken ze me heel raar aan altijd.

Groetjes,

Michèle

Maar ja, je weet ook al wat het is… een baby
Maar euh, nu je er toch over begonnen bent, weet jij soms al of jullie een jongetje of meisje verwachten?

Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers

Hahaha Michele Ja die is ook leuk
Nee mama van Jasper wij weten nog niks Volgende week Dinsdag hebben wij de 20 weken echo

En ja je weet inderdaad ook al dat het een baby is ja
Wat zou de vraag dan moeten zijn he Willen jullie weten of het een jongen of meisje is?

Ik heb er nooit bij stilgestaan, vond het een normale vraag eigenlijk. Maar als je er zo over nadenkt, is het eigenlijk heel stom ja! Een nest kittens, hahahaha, dat is wel een goeie!

@Hanna, vertel je het ons? Of blijft het jullie geheim? Of willen jullie het niet weten? Kan allemaal he!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

We willen het wel weten
En we denken dat we het wel bekend gaan maken

Wij wilde het echt niet weten al wisten we het diep van binnen gevoelsmatig al wel enne mijn paragnost zeg maar had zich versproken toen ik 7 weken zwanger was, maar we wisten het dus officieel niet. En dan vroegen ze jongen of meisje en dan zeiden wij Baby. Ja oke dus maar geslacht, geen idee en dan geloofde niemand.

Groetjes,

Michèle

dat is hetzelfde als dat mensen zeggen: we gaan trouwen en misschien nemen we wel een baby.
nemen een baby??? een baby KRIJG je en dat is een wonder, niet iedereen kan zwanger worden dus nee… een baby neem je niet die krijg je, en dat is een wonder.

@ Inge oh daar kan ik me inderdaad ook zo aan ergeren. Das net als mensen tegen ons roepen hebben jullie nog geen tweede, je hebt er toch een dan moet die tweede toch ook zo gaan.

Groetjes,

Michèle

of andersom… jeetje nummer 4?? ben je wel goed wijs? Nu stop je toch wel hé…

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

Wij kregen zelfs nu van sommige mensen al te horen, zo jullie zijn wel lekker bezig he of nu al, zo snel er achteraan? Waar bemoeien ze zich mee…

@ Kimmetje inderdaad dat zijn de dingen die jij hoort. Ach zo is het nooit goed toch.

Groetjes,

Michèle

inderdaad vreselijk irritant die uispraken van mensen af en toe.
en hanna, ja dat is ook heeel irritant als mensen dat zeggen.
alhoewel bij mijn neef… die heeft nu 5 kids, en er zit bij allemaal nog geen jaar tussen, haha dat ging best snel, maar goed die zei al: ik wil een heel voetbalelftal. en volgens mij is ze nu weer zwanger hahahaha

Heel veel mensen zeggen ook… WIJ zijn zwanger… maar JULLIE zijn niet zwanger… ZIJ is zwanger, en JULLIE zijn in verwachting van een kindje.

Liefs, Melanie

Hahaha mijn zwager weegt 180 kilo en mijn schoonzus riep ook altijd te pas en te onpas wij zijn zwanger. Ja riepen we dan dat zien we. Overigens waren we wel blij dat ze het zei dat ze zwanger was want ze is iets groter dan ik (lees 1.65) maar weegt wel om en nabij 90 kilo als het niet meer is.

Groetjes,

Michèle