Rare temperatuur

hoi allemaal,

Vanmiddag mirte een keer getempt was 37.7 maar na het spelen in de box. Had wel flink tegen de babygym zitten slaan!
37,7 is toch verhoging???
Voordat ze naar bed ging nogmaals gemeten en was het 37.4
Ze heeft verder gewoon een lekker warm nekje, en hoofdje, wel kaude handjes maar dat heeft ze altijd wel!
Drinkt/speelt/slaapt goed is allert! en oogt niet niet ziek ofzo!
Wat moet ik nu? Kan het zijn dat dit gewoon haar normale temperatuur is?

groetjes Gytha

Normaal gezien bij baby’s is koorts pas vanaf 38,2. Zou me geen zorgen maken hoor! Als je elke dag haar temp zou nemen, zou je zien dat de temp altijd wat hoger ligt dan bij een volwassene.

Dylano heeft het nu nog dat als hij flink gespeeld heeft en/of moe is dat zijn temeratuur oploopt soms naar 37.9 en dan na eventjes geslapen of gerust te hebben is hij weer normaal niks om je zorgen over te maken verder. Mits ze verder gewoon is als anders tenminste

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie

gelukkig
net getemt toen ze uit bed kwam en was deze 36.9
prima dus.
ik ben dit niet gewent mijn oudste heeft altijd maar 36.4 normaal
en ik trouwens ook haha

gr gytha

Is normaal hoor Gytha. Morgan kan ook ze schommelen. Nu ze ouder is niet meer zo, maar toen ze kleiner was was de temp net een jojo soms.

Groetjes,

Michèle

Ik heb het nagevraagd bij de ha omdat ik het ook zo vreemd vond

Liefs Michelle

37,7 valt volgens mij niet echt onder verhoging hoor. En zeker als ze net druk gespeeld heeft kan de temperatuur wat hoger zijn.
Neem je eigen temperatuur maar eens op na een uurtje sporten. Dan is het ook hoger dan normaal.

Dus ik zou me geen moment zorgen maken. En net wat je zegt, misschien is het haar normale temperatuur wel. Mijn man heeft altijd een ondertemperatuur, dus Mirte kan net zo makkelijk altijd een “boventemperatuur” hebben.

Groetekes, Sje