Ik heb een aantal rare dingen meegemaakt de laatste weken en vraag me af of er moeders zijn die zich hierin herkennen of advies hebben…
Mijn vriend vertelde me 2 weken terug dat ik midden in de nacht rechtop ging zitten en ons zoontje, die bij ons in bed ligt, (ja ik weet het, is niet goed) ZACHTJES (voor de duidelijkheid!) heen en weer schudde!! Dus, alsof je hem zachtjes wakker wilt maken.
Dit duurde zo’n 5 seconde. Toen mijn vriend vroeg wat ik aan het doen was heb ik blijkbaar in wartaal gezegd dat ik geschrokken was en even dacht dat hij niet meer ademde! Dus even wilde checken of hij nog leefde!
Terwijl mijn vriend het vertelde begon ik het me langzaam weer te herinneren maar, het was wel als een soort droom gevoel.
Nu zit ik van de week op mijn werk aan een bak koffie en realiseer me dat ik vannacht naast mijn bed heb gestaan op zoek naar mijn zoontje!! Maar, die logeerde bij oma vannacht!!
Mijn vriend was niet thuis vannacht dus hij kon me niks vertellen maar ik weet nog dat ik zelfs het licht heb aangedaan! Toen ik me herinnerde dat hij bij oma was ben ik weer gaan liggen en sliep ook weer binnen 1 minuut geloof ik. Maar wederom voelt het als een soort van droom/half wakker. Snap je?
Zijn dit ‘gewone’ moederlijke angsten of ben ik echt een (beetje) raar??
Groetjes,
Ilovemyboy
Gewijzigd door - Ilovemyboy op 11 Dec 2011 21:57:58