hallo allemaal,
vandaag kreeg ik een mailtje van evelien,
lees hieronder
ik ben op jullie site terecht gekomen via ww.baby.pagina.nl en dan de trotste ouders pagina’s enz enz enz… toen heb ik een hele tijd terug op jullie site gekeken.
maar nu keek ik bij een andere site en daar stond een foto op die ik heeeeeeeeel erg goed kende. ja natuurlijk jullie kunnen een foto hebben verzonden naar dat meisje maar er stond bij dit is Virgel 3 weekjes oud
( het is bij jullie foto nr 5 met dat te grote mutsje op)
ik denk dat ze gewoon een foto van jullie site heeft gepakt en laten zien dat het HAAR kind is maar dat is duidelijk niet zo. ze doet zich voor of ze is het dat ze 19 jaar is en al zwanger is van haar 3E kind!!!
er staan ook nog 5 andere foto’s op maar die zijn niet van Jasper, maar van andere kindjes en een aantal komen mij ook bekend voor maar weet niet meer van welke site of hoe het kindje heette.
ik wist dat dit jasper was en dacht @!#$ wat was de url van zijn site. ik heb dus opgezocht bij babypagina, ging kijken, zocht de foto op en HEBBES hetzelfde kindje…
tja ik weet eigenlijk niet wat ik hier van moet denken maar zou graag even willen weten want ik weet wel 100% zeker dat het jasper is en dat het niet een ene Virgel is van een 19 jarig meisje. ze heeft 6 foto’s van het kind en het is steeds een ander kind .
Dus voor wie ook een website heeft, ik hoop dat ik het url adres snel kan vinden,
oppassen dus…
ik zal kijken wat de url van haar homepage is… ik hoop wat van jullie te horen
groetjes Evelien
Hehe wat zijn er toch rare mensen op deze wereld…
Evelien mocht je dit ook lezen bedankt voor je tip…
Groetjes
gabriella mama van Jasper
Groetjes en een knuffel
gabriella en jasper