Nou jaaaa daar snap je toch ook niks van.
Saar heeft 14 maand langs weinig tot niks gegeten en elke maaltijd was een strijd en ineens slaat ze om als een blad aan de boom en vreet ons de oren van de kop.
Ik weet dat kinderen onvoorspelbaar zijn en ineens kunnen omslaan maar dit slaat toch wel alles.
Denk dat ik die eetpoli maar weer afbel ofzo.
Rare kinderen soms
Lekker toch??? Maar meteen afbellen… overleg het eerst even met hun straks heb je ze wel nodig en moet je misschien weer wachten.
Groetjes,
Michèle
Hihi ze heeft waarschijnlijk toch geen zin om naar de eetpoli te gaan Nee hoor onzin, maar ik zou het eerst nog even aankijken en niet meteen afbellen. Stel je belt af en het gaat toch ineens helemaal niet goed met haar eetgedrag dan moet je weer een nieuwe afspraak maken.
Groetjes,
Sandra
Ja, het zijn soms rare wezentjes he? Maar ik zou toch naar die poli gaan, voor het geval ze weer ‘terugslaat’ en dan moet je weer langer wachten…Het kan geen kwaad toch?
Groetjes Rainbow, trotse mama
Nee ik bel het sowieso niet gelijk af, moet over twee weken toch weer naar de kinderarts en als het dan nog steeds goed gaat zal ik eens met haar overleggen.
Ik vind het wel heerlijk dat ze gewoon eet, ben ook heel benieuwd hoe lang dat blijft duren.