Rare fratsen!

Rico is echt een gekke frikandel af en toe. ik heb me suf gelachen! hij heeft toch regelmatig neusspray moeten gebruiken?
nou, hij vond dus in zn toilettas zo’n neusspray.
hij pakt het eruit, doet het dopje eraf en stopt dat tuitje een stukje in zn neus en gaat erin zitten snuiven. hahahhahaha
ooh echt ik ging helemaal stuk! en nu elke keer tijdens het verschonen pakt hij dat ding weer en geef zichzelf een snuifje hahaha.
ofja er komt niks uit natuurlijk omdat ie dat niet kan, maar het idee is er.
echt heel grappig.
hij is nu ook weer verstopt dus ik moet het zoiezo doen, maar goed hij komt er al mee aanzetten, ik vergeet het nu dus geen 1 keer

Slim zijn ze toch hè

Dylano ook de laatste keer met zijn oorontsteking, stond hij al bij de aanrecht voor zijn druppels en puf voor je er erg in had

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Hij is verslaafd

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

@michelle: ja echt slim! hij is zo grappig ook.
hier moet je nagaan dylano loopt er ook al regelrecht op af!

@Mriek: hahahaha ik zei al tegen rijco; het is dat het geen poeder is want anders
ooh wat erg! hahaha mijn kind is een verslaafd aan neusspray! hihi!

Dat doet Dion ook en dan zegt hij … ppppssssjjjj pppppsssjjjjj
laatst had hij een oorwatten staafje te pakken en wilde dat dan ook bij zichzelf in zijn oor doen, oooeeeepppssss oppassen.
Het zijn net papagaaien op die leeftijd ze doen alles na.
Verbasend en af en toe ook heel grappig hihihih

Hihi, gelukkig konden jullie er zelf ook grappen over maken

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Hylke doet zulke dingen ook met neusspray,
en dan moet papa of mama ook meteen natuurlijk.

Wel goed bedacht van die kleintjes

M.

haha gelukkig is rico dan niet de enigste junk
maar vanochtend was het echt erg.
ik pak m uit bed… hij ligt op het aankleed kussen en hij begint te zeuren, ik zo: wat is er nou liefie je hebt nog wel zo lekker geslapen?
maakt hij zo’n snuif geluidje. OPEN MAKEN!! roept ie.
hahaha jeeetje het eerste waar hij aan dacht was zn neusspray

Hier een die elke ochtend pillen wil net als mamma dus elke ochtend krijgt ze een vitamine C pilletje en voelt ze zich helemaal het vrouwtje dus ik heb een pillenjunkie

Groetjes,

Michèle

haha nou we hebben al pillen en snuifjunks in ons midden. we kunnen zo een jellinek/novadic kliniek oprichten