hoi ik ben anna 28 jaar en heb twee zoontjes een van 4 die zit in groep 1 en 1 van 6 maanden.
Ik had vandaag een ouder gesprek met de lerares van mijn zoontje hij zit nu ongeveer 6 maanden op school,in het begin vroeg ik altijd hoe het met hem ging en ik kreeg altijd te horen dat het goed ging deed leuk mee,maar leefde wel in een eigen wereldje.Af en toe had hij wel mot met andere kindjes maar qua prestaties deed hij het goed voor een vierjarige.Voor de duidelijkheid ik had dus een eerste gesprek in oktober toen ik dit te horen kreeg.
Wat denk je ga ik vandaag naar school in de veronderstelling dat het allemaal goed gaat,krijg ik te horen dat hij niet creatief is niet goed luistert geen inzet toont,niet goed samenwerken en ook niet zelfstandig kan werken zn werktempo is laag en andere kindjes slaat/pest waarop ik zeg maar hij word ook gepes.De juf zegt dan tegen mij,als u zoon wordt gepest komt hij niet naar mij en dat doen de andere kindjes wel.Ik vind het gewoon raar dat leraren niet eerder aan de bel trekken en pas het moment afwachten van zo
n ouderavond.Wie heeft hier ook ervaring mee en kan iemand mij tips geven om mijn kind wat meer creatieviteit bij te brengen.
Met vriendelijke groet,
Anna