Rapport gesprek gehad gisteren

en jaaaaaa kaitlyn is door naar groep 2,ze heeft een kei goed rapport echt om trots op te zijn,en ook vooral omdat ze vaak ziek en afwezig is op school

heeft ze niet 1 onvoldoen allemaal op niveau en zelfs een paar boven het niveau

dus ben helemaal trots en als ik het kon liep ik op me tenen van trots hihihihih

alles is uit gelegd wat er gaat gebeuren in groep 2,haar klasje word van 28 naar 17 leerlingen dus ook wel erg fijn komen 2 nieuwe bij dus 19 leerlingen

school is aan het aan bouwen dus na de vakantie begint de juf in haar nieuwe klas
bij de andere kleuter groepen,we zitten nu bij de bovenbouw dus ook wel fijner.

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

Heee gaaf hoor, gefeliciteerd!!

Krijgen die kleintjes bij jullie al rapporten?

Groetjes Nathalie & Co

Wat goed zeg.
Kaitlyn jou mama kan echt trots op je zijn.

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

Heee goed zeg!!!

Liefs, Els

Ik dacht dat ze altijd “automatisch” door gaan naar groep 2
Geen moment rekening mee gehouden dat Steef dan misschien wel eens niét naar groep 2 gaat…
Nou ja, op 29 juni is er weer zo’n 10-minuten gesprek, ik neem aan dat ze het dan wel zeggen (?)

Maar goed van Kaitlyn!!

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

he goed zo kaitlyn!!! daar mag je zeker trots op zijn bianca!! maar kaitlyn is toch een december kindje die heeft nu toch al 1.5 jaar groep 1 gedaan?

groetjes Kim, mama van

en

Goed gedaan Kaitlyn! Nou lekker uitkijken naar de vakantie hè!!!

Groetjes van Yvonne,
‘Mummy’ van Izzy en Ethan

Lilypie 6th to 18th Ticker

Lilypie 3rd Birthday Ticker" border=0>

quote:
Ik dacht dat ze altijd "automatisch" door gaan naar groep 2 Geen moment rekening mee gehouden dat Steef dan misschien wel eens niét naar groep 2 gaat..... Nou ja, op 29 juni is er weer zo'n 10-minuten gesprek, ik neem aan dat ze het dan wel zeggen (?)

Maar goed van Kaitlyn!!

nee je kan ook blijven als ze denken dat je het niet aan kunt dan doen ze gr 1 over bieb

quote:
he goed zo kaitlyn!!!! daar mag je zeker trots op zijn bianca!! maar kaitlyn is toch een december kindje die heeft nu toch al 1.5 jaar groep 1 gedaan?

groetjes Kim, mama van
en

idd kaitlyn heeft nu 1 1/2 jaar groep 1 gedaan,maar is altijd leuk als ze zeggen ze gaat over toch hihihihi

Dylan & Kaitlyn

ja dat bedoelde ik

groetjes Kim, mama van

en

Zitten blijven dat kan wel degelijk bieb, kijk maar naar Demi die blijft in groep 1 volgend jaar…

Groetjes Nathalie & Co

bij kaitlyn ook nu 2 in groep 2 die worden in september 6

weet je ik zeg altjd maar beter in de kleuterklas blijven hangen dan in groep 5

bij dylan blijft er 1tje nu zitten dat lijkt me moelijker als gr, 1 of 2

je bouwd dan echt vriendschap op he

Dylan & Kaitlyn

quote:
Zitten blijven dat kan wel degelijk bieb,

Ja oke, ik wist ook wel dat kids een jaartje over moeten doen soms, maar ik weet ff niet uit te leggen wat ik bedoelde…

he goed hoor, lekker naar groep 2!!!

het verschilt of het een combinatiegroep is of een groep 1 en groep 2. In een combinatie laten wij de kinderen vaak wel doorgaan naar groep 2, zodat ze kennis maken met alles. Ze werken dan gewoon op hun eigen nivo, groep 1,5 zeg maar! ALs je aparte groepen hebt, is dat wat lastiger.

[img]http://lilypie.com/pic/060324/F8mW.jpg" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Pic” width=“100” height=“80” border=“0” />[img]http://b1.lilypie.com/BWbop1.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” width=“400” height=“80” />