Rammelsokjes en polsbandjes, leuk of niet leuk?

Hoi hoi,

Mijn dochtertje van drie maanden heeft van sinterklaas van Lamaze rammelsokjes en polsbandjes gekregen. Nu vroeg ik mij direct al af of baby’s daar ook echt wat mee doen. Ik kan ze nog ruilen, maar twijfel.
Ik had wel al een rammelpolsbandje van de hema, maar daar kijkt ze nog niet naar om. Of is ze daar nu nog te jong voor? Komt dat nog.
Iemand ervaring ermee?

Groetjes Desiree

Onze meisjes vonden het helemaal niks die rammeldingen aan hun pols of voetje. Ze trokken ze gewoon uit.

Groetekes, Sje

Dat verschilt indd van kind of ze het leuk vinden en je moet ze ook niet langer dan een minuut of 10 aandoen anders worden ze er knettergek van,

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Iris vond het maar niks… alleen die om haar pols daar kauwt ze nu op… maar het gerammel kijkt ze niet naar om.
En die van haar voeten… ik denk dat ze te veel babyvet heeft om haar voetjes bij haar handjes te krijgen… haha Hollands welvaren.

Iris vindt een activity center (zo’n ding met van die knopjes met muziekjes die je aan de box kan hangen helemaal het einde!! (Misschien een tip voor als je nog gaat ruilen…

Ook Seth heeft het nooit leuk gevonden.
Hij vond iets boven zijn hoofd om naar te kijken, of een rammelaar om vast te houden veel leuker.
Hij had het niet echt door dat als dat aan zijn voeten of arm zat, en hij bewoog, dat daar het geluid vandaan kwam.
En bij een rammelaar wist hij dat wel.

Liefs, Anne

Als ik jou was zou ik ze ruilen. Mijn zoon rens heeft ze ook nooit leuk gevonden, veels te druk voor ze. Zo krijgen ze echt een hoop prikkels als iets bij elke beweging rammelt. Bovendien blijven die sokjes ook echt slecht zitten.

Groetjes Ramona

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

“rammelsokjes en polsbandjes, leuk of niet leuk?”

Nee.

M.

Ik vind ze ook niet leuk!
Ze blijven indd slecht zitten & ik vind het geen meerwaarde hebben!

Nayaro - Danil / 14 September 2008