Rammelaar

Weet iemand waar ik een kleine rammelaar kan kopen, eentje die lijkt op een sambabal. Ik kan het nergens vinden, en ik wil Joey zo graag iets in de hand kunnen geven wat hij vast kan blijven houden. De speeltjes die hij nu heeft zijn te zwaar of te moeilijk vast te houden…

Groetjes Anouk

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Die hebben ze volgens mij gewoon bij de babyspeciaalzaken. Mijn meiden hadden verschillende van die dingen.

Groetekes, Sje

Wat ook heel goed vast te houden is voor zo’n kleintje is een knisperboekje. Dat is een boekje van stof met in de “bladzijden” iets knisperigs (net als chipszakken).

Vonden onze meiden veel leuker dan een rammelaar en het is nog makkelijker vast te houden! Die boekjes verkopen ze niet alleen bij babyspeciaalzaken maar ook bij de kinderboekenafdeling van de boekhandel als het goed is.

Groetekes, Sje

bij de hema heb je ook ronde rammelaars met een kikker in het midden, die zijn ook niet zwaar. lieke heeft hier veel mee gespeeld en idd een knisperboekje.
Denk je niet dat zo’n samba bal zwaar zal zijn?

groetjes gytha

De enige babyspeciaalzaak in enschede is prenatal, en daar hebben ze het niet sje…
Een knisperboekje is inderdaat ook een goeie Morgen gelijk ff shoppen
Ik bedoel geen echte sambabal, maar de rammelaar heeft zo’n vorm en is zo’n 10 cm. lang… ik herinner me die van mijzelf vroeger… Maar misschien is dat wel helemaal ‘uit de tijd’ hahaha! Ik zoek maar rustig verder, en misschien binnenkort maar eens naar een andere stad gaan shoppen, in een andere babyzaak dan de prenatal…

hahha, volgens mij zijn ze '" ouderwets" en daarmee alleen nog in zilver verkrijgbaar whahaha. Nee alle gekheid, difrax heeft ook vanalles van knisperboekjes tot rammelaars, bijtringen enz… Vaak gewoon bij drogisterij verkrijgbaar of zo. Maar uiteraard hebben veel merken van dit soort spulletjes, wil alleen zeggen dat ik de "ouderwetse "rammelaar al eeuwen niet meer gezien heb waardoor ik denk dat ze wellicht moeilijk verkrijgbaar zijn. Maar wie weet en ben ik er domweg te lang al uit hahaha.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Anouk, ik weet wat je bedoelt hoor. Google eens op rammelaar Pylones. Je komt dan allerlei kleurrijk sambabal-rammelaars tegen. Ze zijn juist heel hip deze. Wel even kijken wat je bevalt, want ze zijn heel bontgekleurd en dat vind je misschien niks voor Joey? Maar van dat merk hebben ze in elk geval sambalballetjes! Ik heb ze net voor je gezocht en ik heb ze gevonden…‘Rammelaar Pylones’ intypen dus. Hopelijk heb je er iets aan! Sambaballen samba lalalalala!

Groetjes Rainbow, trotse mama

hahha O jee, hiermee blijkt dan nu al dat ik "ouderwets"ben, slik…

Deze zijn wel leuk zeg !

En húp: weer iets gevonden! Google doet wonderen! Ik typ in ‘rammelaar sambabal’ en voila, allerlei leuke sambalrammelaars die je on-line kunt aanschaffen. Ga lekker uitzoeken Anouk, er zijn er genoeg. Joey kan aan de samba!

YESSSSS!!! Rainbow je bent geweldig, dit is exact wat ik zoek! toppie! Morgen even goed rond snuffelen op die site, en dan gelijk bestellen:D Ik ga een hele muziekale samba-zoon krijgen:D hihihi! Thanks!!!

ja gegoogled had ik nog niet, heb ik ook niet altijd de tijd voor om voor iedereen te doen. Daarbij ga ik er ook vanuit dat men zelf al eerder via google heeft gezoch, stom stom stom. Maar helaas zijn ze hier er al te groot voor want ik vind ze wel heel leuk.

zit je bij cz? dan krijg je waarschijnlijk binnekort zo’n rammelaar knuffel thuisgestuurd ook redelijk klein. zit een pieper in een knisper en een belletje
trouwens er zit ook een spiegeltje in en de naam is: zetje zebra pffff hahaha

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Morgan vind rammelaars ook niet zo’n succes, het knisperboek wat ze onlangs van oma gehad heeft daar in tegen is helemaal geweldig. Ze zoekt het ook als ze in haar wipper zit. Die ze overigens ook helemaal top vind want ze wipt de hele kamer er mee door. Als ze flink te keer gaat in dat ding schuift ie over het laminaat

Groetjes,

Michèle

Wat een leuke rammelaars als je de zoekresultaten bekijkt. Superleuk. Ik ga nadenken of er hier ook eentje aangeschaft gaat worden. Gelukkig heeft Erik nog niet genoeg spullen…

hahaha… wat een gezellige boel!!

Ik kreeg met de geboorte ook zo’n knisperboekje… dacht mmm is dat nu leuk… nou ik had hem nog nooit zo actief gezien en … het is het enigste waar hij uren mee speelt… samen met zijn tijgertje… LEUK!! soms leg ik hem week uit de box en dan daarna er weer in zodat hij ook door ander speelgoed geprikkelt wordt maar… dat boekje dat is het helemaal …

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Mooi, mooi, mooi dat je wat aan mijn tip hebt! En dat Mriek ook meteen enthousiast is! Ik vind ze zelf ook toppie, dus ik denk dat de verkoop van Sambaballen opeens met 300% stijgt!

Knisperboekjes zijn hier ook een groot succes en de wipstoel wordt nu pas leuk. Die kids van ons weten niet waar ze het zoeken moeten, zoveel leuke speeltjes hebben we allemaal!

Ha ha ha zijn er aandelen in de sambaballen want samen met het oei ik groei boek leveren die tenminste wat op dan

Groetjes,

Michèle

Ooooh ik word helemaal hebberig van al die leuke gekleurde dingen op die site! Niet alleen voor Joey, maar ook dingen voor mijzelf, hihihi! ik weet niet meer of ik nog wel zo blij ben met je tip michèle… Straks ga ik failliet haha!

Groetjes Anouk

Eh mijn tip of die van Rainbow?? Want ik heb alleen een knisperboek en een wipper als succespunt opgeschreven…

Groetjes,

Michèle

oooh sorry, ik zie het rainbow bedoel ik ja… Ik ben van nature ook blond, is dat een geldig excuus? hahaha
Ik kan je ook niet mijn faillisement in de schoenen gaan schuiven nee, want een wipper en knisperspeeltje heb ik al

Groetjes Anouk