Iedereen zal vast al wel slapen dus kan ik deze topic wel vast openen.
Van harte gefeliciteerd!!! en een hele fijne en leuke dag
Zo nu zit je aan de verkeerde kant van de 30
Dikke kus en knuffel
Liefs Michelle
Iedereen zal vast al wel slapen dus kan ik deze topic wel vast openen.
Van harte gefeliciteerd!!! en een hele fijne en leuke dag
Zo nu zit je aan de verkeerde kant van de 30
Dikke kus en knuffel
Liefs Michelle
Hieperdepiep Hoera. Gefeliciteerd meid!!
Ga je vandaag nog leuke dingen doen of komt het feestje een andere keer?
Verkeerde kant van de 30 ? Hahahaha het is maar hoe jong je je voelt he. Hoe dan ook, ik kom je gauw achterna hoor.
Een hele fijne 36e verjaardag en nog vele jaren erbij gewenst.
Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!
Er is er één jarig hoera, hoera, dat kun je wel zien dat ben jij!!!
Van harte met je 36e Rainbow! Fijne dag!
Groetjes,
M
HOERA!!
Gefeliciteerd!
Maak er een fijne dag van vandaag! Ga je het echt vieren?
Liefs Hilde en Nora
Hiep hiep hoera… lang zal ze leven lang zal ze leven in de gloria en meer van dat vrolijke gezang zo op de vroege morgen.
Van Harte met je verjaardag en nog vele jaren.
Dikke kus,
Michèle en Morgan
Groetjes,
Michèle
En… Rainbow die is jarig en dan zijn wij reuze blij!!!
Van harte gefeliciteerd!
Al een mooi kado gehad van Eva?
En ga je het vieren vandaag?
Liefs, Anne
Gefeliciteerd! 36 is toch een prachtige leeftijd, dek mezelf even in, want ik ben 2 week geleden 34 geworden.
Een hele fijne dag nog. O ik zie dat ik een dag te laat ben, nou ja alsnog dan.
groetjes Carolien
Hoera, gefeliciteerd Rainbow met je verjaardag! Lekker genieten!
Je zit dan wel aan de verkeerde kant van de 30, je zit in elk geval nog aan de goede kant van de 40!
Groetekes, Sje
Gefeliciteerd meid!!
maak er een geweldige dag van! dikke kus 10x ook van rico!
@Michelle: haha ja ik wilde dat ook openen maar toen viel ik in slaap en toen dacht ik vanochtend :shit!
Van harte gefeliciteerd Rainbow!!!
Maak er een super leuke dag van. en heb je nog wat leuks gekregen van Eva?
Liefs, Melanie, (mama van Noah)
Ik word verlegen van alle aandacht! Maar wel lief! Ik voel me toch wel echt jarig! Helaas heeft Eva slecht geslapen en om 05.00 uur lag ze flink te huilen. Ik ben nu best moe! Vanmorgen stapte ze met een verkeerd been uit bed en kreeg ik een pak slaag i.p.v. een kusje!
Ze was niet in haar hum. We waren samen naar het werk gegaan, om te trakteren. Ze kreeg alle aandacht en daar was ze niet blij mee. Ze werd bang en bleef héél dicht bij mij staan. Ze reageerde echt een beetje schuw. Maar wat wil je er als zo’n 35 man ineens letterlijk boven je uittorenen en allemaal zeggen: ‘Eva, dadada!’ Nee, Eef kwam pas los toen er nog 4 mensen waren en ze aan mocht vallen op de restjes taart. Wat dat betreft was dat trakteren niet zo’n succes…Vanavond komen alleen mijn ouders en zus met kids, we hebben hier niet veel ruimte in de flat en niet genoeg servies hihi. Ik zie de andere opa en oma zaterdag op een ander feestje…Straks komt papa thuis en gaan we weer taart halen, want echt al-les hadden ze opgegeten op het werk! De smulpapen. We moeten boodschappen doen en dan is het vanavond nog even feest!
Bedankt voor alle felicitaties ladies!
Groetjes Rainbow, trotse mama
quote:
Ze kreeg alle aandacht en daar was ze niet blij mee. Ze werd bang en bleef héél dicht bij mij staan. Ze reageerde echt een beetje schuw. Maar wat wil je er als zo'n 35 man ineens letterlijk boven je uittorenen en allemaal zeggen: 'Eva, dadada!' Nee, Eef kwam pas los toen er nog 4 mensen waren en ze aan mocht vallen op de restjes taart.
Volgende keer neem je morgan maar mee die ik dol op aandacht enne dan kan eef zich op de taart uitleven daar is Morgan weer geen fan van
Groetjes,
Michèle
Hahahaha Michele, normaal is Eva ook dol op aandacht. In de stad gaat ze zelf al zwaaien naar mensen, maar nu was het gewoon TE en dat hoefde dan ook weer niet. Diva’s bepalen nu eenmaal zelf wanneer ze aandacht EISEN en wanneer niet he?
Bedankt Sandra en Tanja!
Groetjes Rainbow, trotse mama
Gewijzigd door - Rainbow op 11 Feb 2010 15:17:27