Radiomuziek ook niet echt woordvriendelijk

jeetje zit ik radio te luisteren, wij allemaal, komt dat liedje er ineens op (het dance nummer) What the f*ck…
Ik vind dat niet echt normaal rico probeerde het ineens na te zeggen ik was al aan het rennen om het af te zetten maargoed toen was het al 2 keer gezegd.
dat ze dat niet weglaten dat laatste woord…niet echt kindvriendelijk tjonge zeg!

Erg hè?! Wij zaten laatst in de auto en toen kwam dat nummer erop. Ik veranderde dus echt wel meteen van kanaal, vind zo’n nummer ook echt nergens op slaan. Als dát al muziek is…

Groetjes,
M

Lilypie Fourth Birthday tickers

ja ik vind het echt niet normaal, er is eerder een nummer geweest met het F woord. en dat hadden ze op den duur ook weggelaten in het nummer dat je alleen de letter f hoorde maar dat was het dan ook maar bij dit nummer dus niet en ik vind het echt belachelijk. ik kweet ook dat er destijds een ophef over was geweest omat kinderen overdag ook muziek luisteren natuurlijk. hetzelfde dat ze s’avonds laat horrorfilms uitzenden ipv vroeg op de avond, dat zouden ze ook met dit soort troep moeten doen als het dan zo nodig moet allemaal!

Helemaal mee eens. Sterkte nog: ze zouden het helemaal niet moeten uitzenden. Kwalitatief is het natuurlijk ruk. Weg ermee!

Groetjes,
M

Lilypie Fourth Birthday tickers

ohnee ik ga de radiomuziek niet vermijden, ik wordt knettergek als ik continue kindermuziek hoor,een tijdje oke, maar ik wil ook gewoon normale muziek horen. daarom zet ik 9 van de 10 keer ook youtube op dan kan ik zelf kiezen en rico vind the black eyed peas geweldig, en dan vooral: boom boom pow

Ik luister gelukkig nooit radio
Als ik al muziek aan heb is het inderdaad of kindermuziek (elly en rikkert, beertje pippeloentje etc) of gewoon lekker muziek op mijn computer. Kan ik zelf kiezen wat ik er op heb

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

ik luister radio via de computer goudvisje, onze radio hier is nie eens aangesloten sterker nog ik heb er geen 1 behalve mijn wekkerradio
kindermuziek wordt hier wel gedraaid maar niet de hele dag door. Rico vind K3 erg leuk en nog steeds “de baby ceedee” piet piraat muziek vind ie ook helemaal super en sinds gisteren mega mindy (had ie gekregen van zo’n disco muntje van de plus…daar staat een fragmentopname dan van een nummer van mega mindy op en ja dan krijg je dat weer) maar goed ik wissel het dus af met normale muziek anders wordt ik echt simpel hoor