Raar slapen

Damian heeft de laatste 2 weken een nieuwe gewoonte. Hij gaat heerlijk slapen. overdag en 's avonds. Alleen overdag slaapt hij tegenwoordig echt niet meer dan 3 kwartier. Dat vind ik zelf erg kort maar terugbrengen of toch weer over naar 2 slaapjes werkt echt niet helaas. Nu hebben we ook dat als we hem 's avonds als we zelf naar bed gaan lekker willen instoppen dat dat dus echt niet meer lukt. Hij ligt tegenwoordig namelijk mijn zijn hoofd op zijn dekbed aan het voeteneind. Zijn voeten tegen de muur aan en het dekbed over zijn benen en middel heen. Vraag me niet hoe hij het doet want als hij slaapt horen we hem helemaal niet meer. We hebben ook al geprobeert zijn bedje om te draaien maar dan vinden we hem nog steeds zo. Wat kan dit zijn en kunnen/moeten we daar wat aan doen. Het is 'snachts behoorlijk joud en we denken dat dat ook de reden is dat hij elke nacht toch nog wel wakker wordt(is maar 5 min maar toch)

Hmm lastig Morgan heeft ook der hele bed rondgesjouwd maar die had en heeft een slaapzak aan. Wil hij dit niet?? Want dat scheelt wel tegen de kou.

Groetjes,

Michèle

Luka heeft dit een een maand of 3 geleden ook gehad, het korte slaapje overdag en het omdraaien in zijn bedje.

Aan het korte slapen kun je, helaas, niets doen. Bij Luka ging dit vanzelf over, het hoorde bij zijn ‘sprongetje’ en heeft zo’n 4 weken geduurt.

's Nachts draait hij zich ook af en toe om zodat hij met zijn hoofd bij het voeteneind ligt. We hebben zijn deken weggehaald en hij slaapt in zijn slaapzak, ook heeft hij nu een flanellen pyama aan. Is ook weer wat warmer.

Succes!

Een flanellen pyama heeft hij inderdaad ook aan mar in een slaapzak krijgen we hem echt niet meer. De slaapproblemen zijn bijna helemaal gestopt na het grote bed en toen we zijn slaapzak weg deden. We hebben wel nog een keer een slaapzak geprobeert maar dat was een ramp(anderhalf uur geslapen in de nacht)
Het kan volgens mij ook geen kwaad hoor want hij voelt niet koud aan. Misschien dat hij 's nachts wakker wordt vanwege zijn sprongetje inderdaad want hij heeft wel wat meer sprong kenmerken nu ik eraan denk haha. Toch bedankt en we zien wel wat er gebeurt

Colin ligt ook iedere nacht aan het voeteneind. Eigenlijk valt hij altijd zo in slaap. Bed aan de andere kant opmaken heeft ook geen zin. Geen idee waarom hij dit doet?? Waarschijnlijk omdat hij op zijn buik slaapt en ik hem ip zijn rug te slapen leg.

22-12-2009 colin geboren