Raar slaapgedrag

Kwam ik hier een paar weken geleden nog trots vermelden dat Jessey al nachten van 11 à 12 uur doorsliep… Nu is het weer om de 3 uur voeding! Ik begrijp er niks meer van… Van de week heeft ze een hele nacht wakker gelegen, het was continu krijsen, zelfs op de arm en bij ons in bed! Wij waren al helemaal kapot want we kwamen van een concert terug. Mijn moeder had haar die avond in bad gedaan (in de keuken ipv in haar kamer, en in een babybadje ipv in de tummy) en naar bed gebracht… Dus miasschien dat ze niet tegen die verandering kon?
Maar ook de dagen daarvoor en de afgelopen dagen is ze ineens weer om een uur of 11 à 12 wakker voor een fles, en dan komt ze vervolgens om 3 uur, 6 uur, en 9 uur! En dan moet ik tussendoor die speen blijven geven, want zonder gaat ze tegenwoordig helemaal niet meer slapen! En ze doet ook zo driftig met die knuistjes langs haar gezicht waardoor ze steeds zelf de speen uit trekt, dus ik kan blijven lopen!
Pfff ben weer helemaal kapot van het slaapgebrek Weet iemand hoe dit nu kan? Komen die sprongen dan zo kort op elkaar? Of is het wat anders? En vooral wat moet ik er mee? Wel een fles gaan geven of blijven lopen voor het speentje?

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

zal wel een fase zijn niet gelijk toegeven en in bed nemen. de mijne sliep ook door tot een uur of 4 als ie om 19.00 uur op bed lag opeens werd hij om de 2 uur wakker twee weken geleden wist ook niet wat me overkwam maar ging gelijk na een week weer over. gewoon consequent blijven. heeft Jessey ook een speentje? dat andere zal wel een toeval zijn dat je mams het anders heeft aangepakt wil niets zeggen vaak wordt je achterdochtig omdat het daarna opeens verkeerd gaat…het kan gewoon toeval zijn. mijne heeft geen veranderingen meegemaakt en deed ook uit het niets zo vreemd…is gewoon een fase wat overgaat de een noemt het een sprongetje maar ik zie het als een leerfase. mijne kon vlak hierna opeens omrollen daarvoor lag ie altijd op zijn rug. nu geniet hij ervan en slaapt opeens veel meer omdat hij daar zo druk mee bezig is. let vooral daarop. misschien kan Jessey ook iets nieuws! hou het in de gaten! niet gelijk in paniek raken het hoort erbij en gaat vanzelf weer over. gun hem vooral de rust hou je aan die rust en regelmaat je zult dan zien als je consequent blijft dat die fase stuk makkelijker en sneller voorbij gaat! houd moed!!!

ow je vraagt het al hihi zag het niet staan…gewoon de speen blijven geven als je de fles begint te geven raakt ie in de war en maak je er weer een nieuwe gewoonte van doe dat vooral niet als je niet nog langer gesloopt wil worden. in deze truck was ik ook getrapt begon opeens de fles te geven en toen hij gelukkig de fles steeds terug gaf had ik eht door dat hij geen honger had maar gewoon zijn stress ergens kwijt moest…laat hem overdag vooral lekker uithuilen loop niet gelijk naar hem toe hij moet een hoop verwerken leert nieuwe dingen en heeft even de tijd nodig om het te verwerken in zijn eentje desnoods laat je hem in het weekend in de nachten ook gewoon huilen en niet naar hem toe gaan je zult merken dat het huilen na 10 minuten stopt zo leert hij ook nog eens hoe hij moet doorslapen! gewoon doen blijf lekker in bed liggen en hou het vanaf daar onder controle zo word hij er ook niet moe van en jij ook niet sterkte en succes!