Raar ritme?

onze klein groot jochie van 9 weken heeft elke avond tussen 6 tot 24h een hele lange slaap, terwijl hij de rest van de dag elke 2.5 uur komt. 's-Nachts is dat elke 3,5 uur meestal. We voeden niet bij.

Komt dit bekend voor?

hoi

ons kleintje (wel pas twee weken) heeft ook zo een raar ritme (op vanacht na hihihii)overdag om de drie /drie en half uur en savonds tussen zeven en een uur of een hoor je hem niet ,maar mij lijkt negen weken en om de 2 en een half uur wel erg veel achter elkaar drinkt hij dan toch de fles leeg
groetjes anouk

anouk nelissen

nog ff

snachts meld hij zich hier strikt om de drie uur

anouk nelissen

Dat is voor alle kindjes anders, ze moeten langzaam aan een nachtritme wennen.

Bij onze kleine meid was dat ook zo, dat duurde alleen niet zo lang.
Meestal is dat een signaal dat ze in een sprongetje zit. Op dat soort momenten is ze gewoon op zoek naar troost en wil ze bij me zijn.
Ben je bekend met het boek, oei, ik groei?
Voor mij een bron van herkenning, en dus ook een grote hulp in onzekere tijden
Liefs Wendy

(heb net even zitten lezen en het zou kunnen dat het zo’n sprongetje is, begint in de achtste week )

Gewijzigd door - multimutsje op 06 Jan 2007 22:18:57

's-nachts komt hij gemiddeld nog elke 3 uur maar slaapt meteen na de borstvoeding weer vredig in, terwijl er overdag echt wat actie verwacht wordt! Daaruit leid ik af dat hij het verschil tussen dag en nacht wel doorheeft? Laatst had hij zijn langdoorslaapje van 21h tot 03h - dat gaat goed dachten wij - maar dat was eenmalig haha.