hallo,
nou dit is mijn eerste topic hier en val meteen maar met de deur in huis!
hoe is het bij jullie allemaal geregeld wie doet wat?
ik ben full-time mama en mijn vriend werk 6 dagen in de week! en als hij thuis komt doet ie niet zo veel met damanja.
hij loopt naar der toe geeft der een kus en dat was het weer ja soms pakt ie haar op en dan op het moment dat ze verschoond moet worden of eten moet hebben geeft ie der weer aan mij terug! ik begin hier behoorlijk van te balen… snap wel dat hij moe is van zijn werk maar daarom hoef je je kind toch niet zo weinig vast te houden of mee te spelen.(meestal doet hij wat als ik het hem vraag doe jij dit ff?)
hij zegt zelf dat hij er nu niet zo veel mee kan maar dat dat wel komt als ze wat ouder is! ja fijn mag ik dan gaan zitten toekijken hoe hij leuke dingen doet! en ik nu eigenlijk de minder leuke dingen mag doen. ik vind het niet erg hoor om der te verschonen, eten te geven of in bad te doen maar toch! ze heeft ook een papa…
heb laatst tegen hem gezegd datik net zo goed alleen staande mama kan zijn dat ik dan net zo veel doe als nu en die 5 minuten dat damanja bij hem zitten ja die pak ik er dan ook wel bij. maar toen ik dat dus zei reageerde hij amper … het doet hem niks!!!
is dit bij jullie ook dat je duidelijke verschillen merkt?
ik heb het vaak zat tegen hem gezegd maar dringt niet tot hem door! tips??
veel liefs patricia
mama van damanja
(03-07-2005)