Raam open of dicht

Met het warme weer van de afgelopen dagen vroeg ik me af of dat het slaapkamerraam van Rens 's nachts al open mag. Ik durf het nog niet goed ivm tocht. Aan de andere kant was het wel vrij benauwd op zijn kamer en kon de warmte zo ook niet echt weg. Bij ons staat de zon tot vrij laat op Rens z’n slaapkamerraam dus het is dan best wel warm als rens moet gaan slapen.
Als rens niet op z’n kamer is doe ik het raam wel altijd open. Vraag me af tot wanneer ze zo vatbaar zijn voor tocht, zelf slapen wij altijd met de ramen open anders staan we met hoofdpijn op. Vraag me af wat het beste is,

groetjes Ramona

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Ik doe het ook niet … ondanks dat wij zelf ook met het raam open slapen. Vind het idee gewoon niet alles. Wel de roosters open, en de deur.

Lilypie In verwachting Ticker

Hier ook het raam niet open, maar dat komt door de herrie die hij anders hoort vanaf de straat.
Ik denk dat het wel kan, gewoon op een kier. Deur dicht, en gordijnen ervoor, dan heb je niet zo’n last van tocht en lucht het toch een beetje.

Wij hebben trouwens wel hetzelfde probleem met die warmte, het is nu ook 25 graden op zijn kamer… Overdag lucht ik wel vaak.

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Nu ook 25 graden? Vandaag was het hier niet zo warm dus alle heerlijk heel de dag open gehad… Toen hij naar bed ging was het 18 graden op zijn kamer.

Ik vond het vroeger zelfs heel eng om het rooster open te zetten, bang dat hij wakker werd van een auto die voorbij reed (huilbaby) … gelukkig is dat nu grotendeels voorbij…

[img]http://lilypie.com/pic/100527/kGY5.jpg" alt=“Lilypie Tweede Pic” width=“54” height=“80” border=“0” />[img]http://b2.lilypie.com/K0OEp2.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” />

Lilypie In verwachting Ticker

Ja, helaas nu ook zo warm!!
En heb heel de dag alle ramen en deuren open gehad…

Maarja… het raam hier open 's avonds is echt geen optie: drukke straat, en tram en bus regelmatig voorbij.

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Van herrie hebben we hier gelukkig geen last. Nou hebben we hier ook een mannetje die echt nergens wakker van word gelukkig. Ik kan zelfs zijn kamer opruimen en de was in z’n kast doen als hij slaapt. Echt makkelijk dus.

@lalala vervelend van die herrie zeg, wij wonen in een rustig dorp en dat is wel een zegen met zo’n kleintje.
@mini-boy kan me die angst wel voorstellen hoor een huilbaby vraagt heel wat van je maar gelukkig gaat het nu beter.

Op Rens z’n kamer is het nu niet warm hoor maar vroeg het me gewoon af voor de volgende keer. Rens heeft het sowieso heel snel warm. Hij slaapt nu in een dunne slaapzak en toen het zo warm was had hij alleen maar z’n luier en een boxershortje aan en nog was hij nat van het zweet. Nu het niet zo warm is heeft hij een shortama en een dunne slaapzak aan. Hij heeft ook heel snel last van warmte uitslag.
Ik zat te denken dat als het weer zo warm is misschien toch z’n raam op een kier en dan dicht doen als wij zelf naar bed gaan, dan kan het toch even iets afkoelen.

groetjes ramona

Wel een hor voor evt insecten ervoor doen hé…

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

[img]http://bd.lilypie.com/kaHXp2.png" alt=“Lilypie In verwachting Ticker” border=“0” />

mini-boy bedankt voor de tip we hebben altijd een hor in Rens z’n raam en eigenlijk in alle ramen hier in huis want ik heb echt een hekel aan insecten.

groetjes Ramona

Ik heb op de dag morgan der raam open, ook voor de citroengeranium op der kamer anders gaat dan ding dood.
Maar 's avonds is het dicht, mede ook zeker in de zomer vanwege onze muzikaal lieefhebbende buren die de stereo buiten zetten…

Groetjes,

Michèle

als rico niet in bed ligt of op zijn kamer is, dan staat het raam open. zijn raam is namelijk aan de balustrade kant waar iedereen in onze rij van de flat langs komt lopen en dat vind ik geen fijn idee als hij daar dan ligt.
verder is zn raam altijd dicht. echta lleen als ie wakker is en bij ons in de huiskamer

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker